kuinka luikerrella boolista..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wannabemama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wannabemama

Vieras
apua ja vinkkejä kaivataan. olen viidennellä viikolla raskaana, koko juttu on vielä niin tuore ettei todellakaan huvita kertoa vielä kellekään. parin viikon päästä on kuitenkin edessä isot pirskeet, kaverin häät jossa on yllättäen alkoholitarjoilua. mihin voin vedota, jos ja kun ihmiset kyselevät juomattomuuttani..? ehdotuksia ja kokemuksia kaivataan.. en yleensäkään kyllä juo paljoa, mutta pelkään silti saavani mehulinjalla huomiota..

kiitos jo etukäteen vinkeistä!! :saint:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2005 klo 21:22 tuulituisku kirjoitti:
Voithan sä ottaa boolia omaan mukiisi ja kantaa sitä mukanasi? Eihän kukaan ehdi tarkkailla kenenkään juomisia. Välillä voit vaihtaa mukeja miehesi kanssa niin saat tyhjemmän mukin ;)
Tämä on hyväksi todettu keino,kokemusta siis on.On aivan totta,että pirskeissä kaikki keskittyvät yleensä ihan oman lasinsa tyhjenemiseen eivätkä toisten.Itse toimin esikoista odottaessani juuri tällälailla ja kavereille tuli raskaus aikanaan tosi suurena yllätyksenä!!! =)

Yks vaihtiehto on että sanot että sulla on just ollu kauhee mahatauti ja masu ei o vieläkään niin hyvässä kunnossa että viittis ottaa alkoholia. Tai sit toi lääkekuuri juttu on aika hyvä.

mä tekisin niin, että ensinnäkin menisin sinne autolla, ja sanoisin että tulin autolla koska en kumminkaan voi ottaa kun on kolmiolääkkeet. jos joku kysyy että mitä lääkkeitä, ni sanot että lihaksiarentouttavat, niistä ei tarvi selitellä yhtään mitään.
oon nimittäin kerran erehtyny hätäpäissäni valehtelemaan että sain rauhottavat lääkkeet ni niistä sai kyllä selittää että miks ja mikä sulla on ja meneeks sulla niin huonosti ja mulle voit kyllä kertoa ja blaablaablaa...

Yhteistyössä