Kuinka löytää henkilö jonka tunsin 7v sitten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuinka?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuinka?

Vieras
Moi!

Mitä kautta löytäisin ihmisen jonka tunsin n.7v sitten, hyvin läheisesti. Tiemme erkani erinnäisistä syistä ja haluaisin tietää mitä hälle tänäpäivänä kuuluu..
Miten löydän hänet? esim. fb:stä en häntä löydä :)

[QUOTE="vieras";25945697]Onko yhteisiä tuttuja? Facessa voi läytää kaverisi yhteisen tutun kavereista.[/QUOTE]

Sen aikaisia yhteisiä tuttuja on kyllä mutta hekään eivät tiedä mitään missä hän mahdollisesti nykyään oleilee..

Mä löysin pari vuotta sitten entisiä luokkakavereita jonkun palvelun kautta, josta pystyi etsimään esim. entisellä sukunimellä ja asuinpaikkakunnalla.

Mut arvaapa löydänkö sitä nyt....

Mutta ihan jos rehellisiä ollaan- kyseessä on henkilö joka tuki mua läpi vaikean elämäntilanteen vaikka itsellään oli yht lailla vaikeaa. Tiemme erosi meistä riippumattomista syistä emmekä pystyneet pitämään yhteyttä. Haluaisin nyt tietää mitä hälle kuuluu ja onko hän päässyt elämässään eteenpäin kun itse olen asettunut aloilleni ja selvinnyt.

Kokeile tätä:
https://www.osoitepalvelu.net/Default.aspx?lang=fi

Jollei löydy, niin tiedätkö vanhempien tai mahd. sisarusten nimet? Jos, niin etsi niitä facebookista tai Enirosta.
Tai muistatko jonkun hänen vanhan kaverinsa ninen? siis sellaisen, joka ei ole sinun fb-kaverinasi? sellaisellekin voisi laittaa viestiä.

Yhteistyössä