Kuinka loppu ihminen voi olla, raha-asioista sun muusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hei ap!:
Mulla olisi ylimääräisiä kerhotossuja ja vaatteita...Onko sulla mustana nikkiä, jos luon itse nikin ja laitan sen tähän niin voit sitten yv:tä laittaa.

Lisään vielä, ettei minun tarjoamat vaatteet ole mitään roskis kamaa, ihan hyvää käyttövaatetta, mutta ei niitä paljoa ole, vähän kuitenkin.

eikös sossusta pitäisi saada maksusitoumuksen lääkemenoihin kun omat tulot ei riitä?
silloin jäisi ainakin ruokaan rahaa.ja mielestäni sossusta saa ruokakauppaankin maksusitoomuksen jos rahaa ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis mikset pääse srk:n ruokakassia hakemaan tai pyytämään sieltä diakonilta taloudellista apua? Siellähän ei edes kysytä kuulutko srk:aan vaan apua saavat kaikki, jotka ovat sen tarpeessa.

Kun mulla on keskimmäinen kuumeessa, eikä tukiverkostoja, joten en voi lähteä kotoa mihinkään juuri nyt. Soittamalla ei saa mitään.

eikös sossusta pitäisi saada maksusitoumuksen lääkemenoihin kun omat tulot ei riitä?
silloin jäisi ainakin ruokaan rahaa.ja mielestäni sossusta saa ruokakauppaankin maksusitoomuksen jos rahaa ei ole.

Laskelmien mukaan ne menee, mutta eivät tähän hätään auttaisi mitään.. Valitettavaa, mutta ei ole ensimmäinen kerta.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
ap voisi kirjautua, ja myös kertoa minkä ikäisiä lapsia on, josko edes ne kerhotossut, ja kurahousut löytyisivät palstallan tai hakeutua jäseneks siheen auttamiskerhoon.

Mikä auttamiskerho? Mä haluan liittyä siihen! Tahtoo auttaa!

kolmen teinin yksinhuoltajana ymmärrän tilanteen.koulujen alettua kaikenlaista hankintaa on taas ollut.yksi aloitti jatko-opinnot ja ne maksaa kanssa yllättävän paljon.
rahaa pitäisi löytyä joka suuntaan.
nyt sorruin 200 euron pikavippiin,että pärjätään seuraavaan tiliin.

saisitko lähikaupasta ostettua laskuun vähän ruokaa,että pärjäisitte lapsilisiin asti

kolmen teinin yksinhuoltajana ymmärrän tilanteen.koulujen alettua kaikenlaista hankintaa on taas ollut.yksi aloitti jatko-opinnot ja ne maksaa kanssa yllättävän paljon.
rahaa pitäisi löytyä joka suuntaan.
nyt sorruin 200 euron pikavippiin,että pärjätään seuraavaan tiliin.

saisitko lähikaupasta ostettua laskuun vähän ruokaa,että pärjäisitte lapsilisiin asti

En tiedä, saako täällä laskulle, en ole koskaan tullut kysyneeksi :ashamed:

En voi ottaa noita pikavippejäkään tällä liittymällä, harmi kyllä. Mikä tahansa tuntuisi paremmalta vaihtoehdolta kuin soitella sukulaisille jne. Saa nähdä mitä täti vastaa, en ole koskaan aiemmin kysynyt siitä suunnasta rahaa.

Juu, mitä isommaksi nuo kasvavat niin sitä vähemmän löytyy käytettynä mitään, kallista ostaa uutena kaikenlaista. Alemyynnit ollaan hyödynnettykin sitten tehokkaasti :)

Menet sinne sossuun, etkä suostu lähtemään, ennenkuin saatte ruokakuponkeja tms. Niinhän ne mustalaisetkin tekee, ota sama taktiikka käyttöön! On se kumma kun normaali kansalaiselle ei rahaa riitä tiukassa tilanteessa, mutta kaikenmaailman hyysättäville maksetaan tv-luvat ja muut!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Menet sinne sossuun, etkä suostu lähtemään, ennenkuin saatte ruokakuponkeja tms. Niinhän ne mustalaisetkin tekee, ota sama taktiikka käyttöön! On se kumma kun normaali kansalaiselle ei rahaa riitä tiukassa tilanteessa, mutta kaikenmaailman hyysättäville maksetaan tv-luvat ja muut!!!

No, en kuitenkaan jätä kuumeista 4-vuotiasta yksin kotiin saati sitten vie kaupungille :| Muuten tuo taktiikka varmaan toimisi ja ehkä toisenlaisessa tilanteessa tekisinkin noin :kieh: :flower:

Yhteistyössä