HaaveissaVaan
Vauvakuume ollut jo toista vuotta. Lapsia on ennestään kaksi edellisestä avioliitosta ja nykyisen kanssa yksi yhteinen. Mies ei enempää lapsia halua ja oma sydän särkyy. Tämä kaipuu ja kuumeessa eläminen on aivan tuskaa. Haluaisin vielä kerran kokea sen kaiken ihanuuden. Koen, että raskaus ja vauva ajat olleet parasta omassa elämässä. Miten tässä osaa ja pystyy luopumaan tästä haaveilusta? Olen yrittänyt paljon! En vaan onnistu. Olen miettinyt niitä hyviä puolia.. Lapset kasvaa, arki helpottuu jne rahaa "säästyy" ei tule univelkaa jne. Tämä ei mene ohi! :'(
Ikää tulee lisää, sekin ressaa. Mies kyllä sanonut ettei ole varma josko muutaman vuoden päästä, mutta en itse haluaa enää sitten. Olen jo hyvin yli kolmenkymmenen. Lapset 6-14v kyllähän sitä itsekin haluaa joskus alkaa elämään.
Yhden kerran tulin raskaaksi, viime vuonna. Se meni kesken. Raskaus oli kamala järkytys miehelle ja minulle suuri onni. Onneksi meni kesken koska mies olisi ollut abortin kannalla.
Ero ei ole nyt vaihtoehto ja "etsi uusi mies" jutut. Oisko kokemuksia miten tämän kuumeen selättää tai onko kellään niitä onnellisia loppuja että mies sitten halusikin lapsen. Ehkä sekin piristäisi.
Luopumisen tuskaa...
Ikää tulee lisää, sekin ressaa. Mies kyllä sanonut ettei ole varma josko muutaman vuoden päästä, mutta en itse haluaa enää sitten. Olen jo hyvin yli kolmenkymmenen. Lapset 6-14v kyllähän sitä itsekin haluaa joskus alkaa elämään.
Yhden kerran tulin raskaaksi, viime vuonna. Se meni kesken. Raskaus oli kamala järkytys miehelle ja minulle suuri onni. Onneksi meni kesken koska mies olisi ollut abortin kannalla.
Ero ei ole nyt vaihtoehto ja "etsi uusi mies" jutut. Oisko kokemuksia miten tämän kuumeen selättää tai onko kellään niitä onnellisia loppuja että mies sitten halusikin lapsen. Ehkä sekin piristäisi.
Luopumisen tuskaa...