Kuinka laihtua ilman, että rinnat rupsahtaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä kysymys ehkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä kysymys ehkä

Vieras
Siinähän se kysymys tulikin... Olisi siis tarkoitus alkaa laihduttamaan, mutta kuinka nopeasti/ rajua tahtia uskaltaa laihtua, jotta nahka ja rinnat ei alkaisi "roikkumaan"? mikä olisi hyvä liikuntamuoto, jotta nahka kiinteytyisi?

Onnistuin joskus pudottamaan (tai sairauden takia siis laihduin) 27 kg puolessa vuodessa ja kyllä tuli rumaa jälkeä aikaiseksi. Olin ihannepainossani, mutta rinnat ja vatsanahka oli järkyt!! kun painoa tuli takaisin, ni kroppa muuttu nätimmäksi (vaikka olin jälleen pyöreä). Nyt himottais saada taas koon 36 vaatteet päälle :D

Vanhan kansan ohje raskauskiloista imetyksen jälkeen eroon pyrkiville oli pudottaa painoa vähän alemmaks, mitä oli ennen ollut ja sitten lihottaa siihen normaalipainoon ihtensä - näin rinnat pitivät muotonsa paremmin. Nykyäänhän sanotaan tuosta laihdutusvauhdista, että semmonen puolesta yhteen kiloon viikossa ois passeli tahti. Keinoksi suosittelen karppausta - siinä kun lihakset ei katoa eikä muutenkaan rupsahda toisin ku kitudieeteillä... ;)

ei onnistu, yleensä sitä kaikenlisäksi laihtuu juurikin rinnoista, ja muualta ei laisinkaan...just tällä hetkellä olen paksumpi kuin vuosiin ja ainoa hyvä puoli on että kerrankin tuli myös rintoihin täytettä, yleensä ei tule kun kertyy kiloja takaisin, vaan ne kilot tuppaavat kasaantumaan lanteille

Alkuperäinen kirjoittaja Karppi Koo Kojootti:
Vanhan kansan ohje raskauskiloista imetyksen jälkeen eroon pyrkiville oli pudottaa painoa vähän alemmaks, mitä oli ennen ollut ja sitten lihottaa siihen normaalipainoon ihtensä - näin rinnat pitivät muotonsa paremmin. Nykyäänhän sanotaan tuosta laihdutusvauhdista, että semmonen puolesta yhteen kiloon viikossa ois passeli tahti. Keinoksi suosittelen karppausta - siinä kun lihakset ei katoa eikä muutenkaan rupsahda toisin ku kitudieeteillä... ;)

hmm.. pitänee kokeilla tota keinoa :p 10-12kilon sijaan pudotan 16, ja sit lihota nneljä kiloa :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onnistuin joskus pudottamaan (tai sairauden takia siis laihduin) 27 kg puolessa vuodessa ja kyllä tuli rumaa jälkeä aikaiseksi. Olin ihannepainossani, mutta rinnat ja vatsanahka oli järkyt!! kun painoa tuli takaisin, ni kroppa muuttu nätimmäksi (vaikka olin jälleen pyöreä). Nyt himottais saada taas koon 36 vaatteet päälle :D

Muksu oli 4kk ikäinen ku painoin saman verran ku ennen raskautta. En siis laihduttanut, kilot vaan lähti, vaikken ees imettänyt kauaa.
Mulla olis jemmassa sellainen dieettiohje, jossa laihtuu 3kg viikossa. Saa syödä lähes kaikkea, mutta vaan tietyn verran päivässä. Duunikaveri laihdutti sen avulla 20kg :)

Ei ole koskaan laihdutus saanut aikaan rintojen roikkumista.
Toki kun 10kg lähtee, rinnatkin hieman pienenee. Itsellä paino ei ole enempää koskaan tippunut eikä todellakaan siis tulekaan tippua.

Muksu oli 4kk ikäinen ku painoin saman verran ku ennen raskautta. En siis laihduttanut, kilot vaan lähti, vaikken ees imettänyt kauaa.
Mulla olis jemmassa sellainen dieettiohje, jossa laihtuu 3kg viikossa. Saa syödä lähes kaikkea, mutta vaan tietyn verran päivässä. Duunikaveri laihdutti sen avulla 20kg :)

kerrohan mikä dietti? :)

Alkuperäinen kirjoittaja kirsikka:

kerrohan mikä dietti? :)

En kerro ;) Kokeilen ensin itse, toimiiko. Duunikaverilla ainakin toimi kyseinen dieetti :)

Yhteistyössä