Kuinka kypsä olet?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Olen 52 v.
2v

Et ole vielä hyväksynyt aikuistumistasi tai kenties olet vielä lapsenkengissä! Käytöksesi on lapsenomaista, etkä aina osaa hillitä itseäsi. Saatat nolostuttaa vakavahenkisempiä kipakalla asenteella ja suorilla mielipiteillä. Kannattaa pitää mielessä, että uhmaikäkin loppuu joskus sinultakin.

Hanki korkeampi henkinen ikä näin: Ala lukea Tolstoita

Harjoittele itsehillintää peilin edessä

Älä saa itkupotkuraivareita ainakaan kaupassa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Olen 52 v.:
2v

Et ole vielä hyväksynyt aikuistumistasi tai kenties olet vielä lapsenkengissä! Käytöksesi on lapsenomaista, etkä aina osaa hillitä itseäsi. Saatat nolostuttaa vakavahenkisempiä kipakalla asenteella ja suorilla mielipiteillä. Kannattaa pitää mielessä, että uhmaikäkin loppuu joskus sinultakin.

Hanki korkeampi henkinen ikä näin: Ala lukea Tolstoita

Harjoittele itsehillintää peilin edessä

Älä saa itkupotkuraivareita ainakaan kaupassa
KÄYN GTESTAAMASSA; JOTEN TUUN VIEL VASTAAMAAN
 
15v.

Oikeesti 24.

Mutta en mä kyllä ymmärrä, miten mä muutun sen aikuisemmaksi, jos alan testin ohjeiden mukaan ostaa vaatteeni aikuisten osastolta?
En mä sitten näytä sen aikuisemmalta, vaan tod. näk. 24 (tai 15) vuotiaalta, joka kulkee liian isoissa vaatteissa :D
 
ail
Alkuperäinen kirjoittaja Olen 52 v.:
2v

Et ole vielä hyväksynyt aikuistumistasi tai kenties olet vielä lapsenkengissä! Käytöksesi on lapsenomaista, etkä aina osaa hillitä itseäsi. Saatat nolostuttaa vakavahenkisempiä kipakalla asenteella ja suorilla mielipiteillä. Kannattaa pitää mielessä, että uhmaikäkin loppuu joskus sinultakin.

Hanki korkeampi henkinen ikä näin: Ala lukea Tolstoita

Harjoittele itsehillintää peilin edessä

Älä saa itkupotkuraivareita ainakaan kaupassa
Tämä tuli minullekkin
 

Yhteistyössä