kuinka kauan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pömppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pömppö

Jäsen
21.08.2005
44
0
6
..teillä meni kun palauduitte raskaudesta?? että olitte lähtöpainossa, pömppömaha ja löysä nahka kiinteytynyt? kun mulla on nyt 4kk synnytyksestä ja mulla on n.10kg lähtöpainoon ja on tuo mahakin aikas pömppö ja vatsalihasten välissä aika iso rako.. *huoh*ja sitten on vielä tuota löysää nahkaakin :/ onhan tuo maha raskaudesta paljon palautunut, mutta onko odotettavissa että vielä tapahtus kiinteytymistä..? kun aina lukee sellasii juttui ku joku normaalimitoissa kahessa viikossa. palautuuko tuo nahka vielä..? kertokee kiltit =)

Niin ne jotku palautuu, mulla vuosi synnytyksestä ja pömppö on edelleen ja pudottelin 5 kg ja vielä pitäs 5 pudottaa ja kattoo vieläkö pömppöö löytyy, mä en ainakkan ole saanut ilmaseksi kiloja alaspäin, ja suosittelen alottaan vatsalihasreenit tosissaan jos meinaat päästä siitä eli ota aluksi ne syvät vatsalihakset eli vedä vatsa sisään niinku joku komee mies kävelis ohi ja toistele 20 kertaa ja muutaman kerran päivässä voi auttaa jotain.

Ja sitten kunnon vatsatreenit myöhemmin. jos viä löytyy koloa navanalta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2006 klo 22:23 hanne kirjoitti:
Niin ne jotku palautuu, mulla vuosi synnytyksestä ja pömppö on edelleen ja pudottelin 5 kg ja vielä pitäs 5 pudottaa ja kattoo vieläkö pömppöö löytyy, mä en ainakkan ole saanut ilmaseksi kiloja alaspäin, ja suosittelen alottaan vatsalihasreenit tosissaan jos meinaat päästä siitä eli ota aluksi ne syvät vatsalihakset eli vedä vatsa sisään niinku joku komee mies kävelis ohi ja toistele 20 kertaa ja muutaman kerran päivässä voi auttaa jotain.

Ja sitten kunnon vatsatreenit myöhemmin. jos viä löytyy koloa navanalta.

kiitti vinkistä =) siis ihan sillo ku seisoo pystyssä, niin vetää masukan sisää? mä ku oon aika laiska tekee mitää vatsiksii.. aina on pitäny alottaa, mut siirtyy joka kerta "huomiseen" :p

Niitä sisäisiä vatsalihaksi voi tosiaan treenata niin, että jännittää napaa "sisäänpäin" eli kohti selkärankaa. Sitä voi tehdä seisaaltaan, makuultaan tai istualtaan. Tämä on siis eri asia kuin se, että "vedetään vatsa sisään" samalla kuin rinta yleensä pullistuu ulospäin.

Samalla tavalla pitäisi jännittää myös jos tekee niitä "kumara"vatsalihaksia eli makaa selällään polvet koukussa ja nostaa ylävartaloa kohti polvia kädet niskan takana. Monet työntävät tässä liikkeessä vatsaa "ulospäin", jolloin kuulemma myös lihakset kasvavat siihen suuntaan ja maha saattaa pömpöttää entisestään.

Jännittäessä voi hengittää lähes normaalisti samalla toisin kuin tossa väärässä "sisäänvedossa" hengitys on semmoista pinnallista.

Mut kertokaapa miten saadaan takapuolesta ja reisistä löllö pois... \|O

Noh... Noi hampparit ja karkit ei varmaan ainakaan edesauta asiaa.. :ashamed:

mä oon tullu siihen tulokseen että vaunuttelu on parasta liikuntaa mulle tällä hetkellä =) pitkiä vaunulenkkejä vaan lyllerrän niin eiköhän toi pömppis täältäkin lähe aikanaan :laugh: ja pers ja reidet kiinteytyy.. vaikka enpä mä mitään tavoitteita ota...oon ihan tyytyväinen itteeni nytki,raskauskiloista pari jäljellä ja vanhat housut mahtuu jälleen!
kyllä mä oon sitä mieltä ettei kukaan kahessa viikossa palaudu täysin..noo jokainen on niin yksilöllinen tapaus,mut kannattaa antaa itselleen aikaa palautua =) niinhän sitä sanotaan että raskaus kesti 9kk joten palautuminen vie saman verran!!

Yhteistyössä