Kuinka kauan yrititte lasta?

  • Viestiketjun aloittaja maniokki
  • Ensimmäinen viesti
Calypso
Alkuperäinen kirjoittaja maniokki:
Mä petyin jo nyt kun alettiin yrittämään mua raskaaksi tossa alkukuusta ja en ainakaan vielä oo... :( oonko hieman malttamaton...
Kyllä mäkin petyin, etten heti ekasta kierrosta raskautunut, vaikka kuinka olivat kaverit varotelleet, että voi mennä puoli vuottakin, eikä siinäkään vielä mitään.

Toisesta kierrosta sitten raskauduin, ja siitä jotenkin yllätyinkin, olin jo melkein heittänyt kirveen kaivoon. :D Naurettavaa, tiedän.
 
Ei me olla yritetty kumpaakaan sanan varsinaisessa merkityksessä.

Esikoinen sai alkunsa pari kk pillereiden poisjättämisen jälkeen, oltiin "tulee jos on tullakseen muttei tarttis ihan vielä tulla"- asenteella liikenteessä :D

Ja kuopus oli puhdas työtapaturma :saint: . Kondomi petti.
 
Jep
Eka tärppäs laakista, tokaa yritettiin 2,5 vuotta, kolmonen tuli muistaakseni toisesta tai kolmannesta kierrosta.

Että hirveesti ne kyllä voi vaihdella samallakin pariskunnalla.
 
Olet tosi malttamaton! Ja en enää vastaile ihan periaatteesta tällaisiin kun jotkut heti leimataan hedelmättömiksi jos on mennyt yhtään kauemmin. Harmaat jauhajat tulee sitten viikkojen päästä vattuilemaan aralla aiheella, vaikkei tiedä ihmisestä mitään eikä tilanteesta. Vastaukseni on siis hetken vain ja muuten vaikenen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BääBääLampaita:
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Eka 3. kierrolla, toka 7. kierrolla --> pääty rv:llä 18+0 enkelivauvan syntymään, nyt eka yk menossa ja sain aamulla haamun... Tässä ny jännäillään vahvistuuko viiva vai oliko vaan kemiallinen.....
Onnea haamusta! :flower:
En ny vielä kiitä ku täs voi käydä huonostikkin... Pvä kerrallaan. =)
 

Yhteistyössä