Kuinka kauan teillä on ollut menkat myöhässä ennen raskaustestin tekemistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A-p
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen tehnyt ihan samana päivänäkin, kun olisi pitänyt alkaa.. Olimme lähdössä matkalle, ja pähkäilin että teen testin ; jos nyt satun olemaan raskaana ; etten ota reisussa alkoholia. Haalea plussa oli melkoinen ylläri :) Tyttö nyt 2v 8kk

Edellisestä raskaudesta tein vasta kun oli 2 viikkoa myöhässä. Tällä kertaa haluaisin tehdä aiemmin kun oon kärsimätön. Pitäiskö odottaa johonkin viikkoon asti, näkyykö sitten testissä selkeämmin plussa eikä vain haamu?

Olen aina odotellut 4-6 pvää. On helpompi kestää myöhästyneet menkat kuin varhainen keskenmeno. Silti mulla on takana kaksi keskenmenoa ja kaksi täydellistä lasta.

yleensä pari kolme viikkoa, olen kyllä ollut ihan satavarma túossa vaiheessa että olen raskaana mutta olen silti jostain kumman syystä halunnut varmistuksen :) kolme raskautta ja kolme lasta minulla on. Varmaankaan nuo 90-luvun testit eivät olleet yhtä tarkkoja ja herkkiä kuin nämä nykyiset (lapset syntyneet -94,-96 ja -09) mutta kun malttaa odottaa tarpeeksi niin tuloskin on sitten luotettava eikä tarvitse pohtia ollako vai eikö olla.

mulla viides lapsi tulossa,4 testasin samana päivänä,ku olis menkkojen pitäny alkaa ja tän nykyisen (14+2) tein pari päivää ennen alkamispäivämäärää. ja kaikista oon saanu kunnon viivan,joka on sit vahvistunu ku oon muutaman päivän päästä tehny uusintatestin.
kannattaa noin viikko oottaa (jos malttaa) ja uusia sitte jos on kiinnittyny alkio,se viiva on kyllä jo vahvistunu paljon...

Yhteistyössä