Menkat myöhässä, ei raskaana: mitähän tämä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jospa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jospa

Vieras
Hei!

Sairastin viime kuussa keuhkopöpön kuumeen kanssa.

Menkat 10 päivää myöhässä (yleensä tosi säännöllinen kierto) ja eilen illalla tein sit raskaustestin. Nega, eikä varmasti mitään haamujakaan.

Oletanko siis, että testi pitää paikkansa ja että tauti tämän kierron nyt sekoitti?

Niin, ja en kuvattele, että ootta lääkäreitä, vaan kalastelen kokemuksia :).

Mullakin on menkat yli viikon myöhässä, aina tullut säännöllisesti. En tiedä onko stressistä johtuvaa sitten, koska jo edelliset menkat olivat tosi niukat, normaalisti mulla kestää kaksi päivää ihan kunnon vuoto ja kaksi päivää tiputtelua, nyt oli vaan sitä haaleeta verta pari päivää.

mulla melkein sama tilanne....epäilen että johtuu stressin aiheuttamasta laihtumisesta, tippu kk sisään 3 kg paino...eikä oo noussu takas. nyt on menossa kp 55...

[QUOTE="tikku";24786990]mulla melkein sama tilanne....epäilen että johtuu stressin aiheuttamasta laihtumisesta, tippu kk sisään 3 kg paino...eikä oo noussu takas. nyt on menossa kp 55...[/QUOTE]

Täälläkin kyllä stressin aihetta on riittänyt tuon sairauden lisäksi ja nyt sit miettii, että missä kuukautiset luuraa ja kierre vaan jatkuu.

Täälläkin kyllä stressin aihetta on riittänyt tuon sairauden lisäksi ja nyt sit miettii, että missä kuukautiset luuraa ja kierre vaan jatkuu.

niinpä, vaikee olla stressaamatta kun tuntuu että on kroppa ihan sekasin...mä oon aina ollu tosi hoikka, ja yks gyne aikoinaan sano että jos paino tippuu 50 tai alle, niin menkat tod.näk jää hetkeks pois....painan nyt just ton 50kg :/

[QUOTE="tikku";24787043]niinpä, vaikee olla stressaamatta kun tuntuu että on kroppa ihan sekasin...mä oon aina ollu tosi hoikka, ja yks gyne aikoinaan sano että jos paino tippuu 50 tai alle, niin menkat tod.näk jää hetkeks pois....painan nyt just ton 50kg :/[/QUOTE]

Höh, jospa tässä selvitään molemmat pian pois ihmettelemästä, että mikäs kropan nyt sekoitti.

Yhteistyössä