Kuinka kauan raakatekstin työstämiseen menee suunnilleen aikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Pro gradusta on nyt 90 sivua "valmiina" eli raakatekstinä. 4 viikkoa olisi vielä lomaa, siinä ajassa se pitäisi saada mahdollisimman valmiiksi. Äidinkieli ei ole vahvuuteni, enkä ole mikään loistava kirjailija.. joten melko tervantyöstöä tämä on ollut tähän mennessä. Huoh.

Koko työ tuntuu niin tönköltä ja puisevalta, että ei mitään rajaa.

Musta taas kirjoittaminen - varsinkin sen luonnoksen työstäminen "valmiiksi" tekstiksi oli gradunteon helpoin osuus. Mä tykkään kirjoittamisesta, ja koska kieli on hallussa ihan jo alankin puolesta, sekin varmaan helpottaa. (Sain lausunnossa erityismaininnan poikkeuksellisen sujuvasta asiatyylistä :D.)

Tsemppiä!

Musta taas kirjoittaminen - varsinkin sen luonnoksen työstäminen "valmiiksi" tekstiksi oli gradunteon helpoin osuus. Mä tykkään kirjoittamisesta, ja koska kieli on hallussa ihan jo alankin puolesta, sekin varmaan helpottaa. (Sain lausunnossa erityismaininnan poikkeuksellisen sujuvasta asiatyylistä :D.)

Tsemppiä!

Kiitos :)

Ei kai sitä auta kuin vain kirjoittaa luku kerrallaan niin pitkään, että teksti miellyttää. Kandinkin muistaakseni kirjoitin kolme kertaa "uudestaan".

[QUOTE="tööt";24329998]No ei tuohon ole vastausta muilla kuin itselläsi.[/QUOTE]

Totta. Heh, salaa vain toivoin et joku yhtä tervainen kirjoittaja kehuisi, että sain tekstin hiottua kolmessa viikossa :D

[QUOTE="a.p";24330036]Kiitos :)

Ei kai sitä auta kuin vain kirjoittaa luku kerrallaan niin pitkään, että teksti miellyttää. Kandinkin muistaakseni kirjoitin kolme kertaa "uudestaan".[/QUOTE]

Mulla toimi se taktiikka, että jos joku kohta ei luistanut, siirryin johonkin toiseen. En siis vääntänyt pakolla mitään.

Yhteistyössä