Kuinka kauan Pregnyl on näkynyt testissä?

Otsakkeessa tulikin jo kysymys.

Eli haluaisin tietää kuinka kauan testi on näyttänyt Pregnylin pistämisestä plussaa tai haamua?

Minä sain 5000IU Pregnyliä 4.2. ja siitä on tänään siis 9 vrk. Googlettelemalla on kyllä selvinnyt, että valmistajan antama varoaika taisi olla sen 10 vrk. Googletellessa sitten löytyi kuitenkin sellaista lääkärien sanomisia, että Pregnyl näkyisi testissä vain viikon.
Tänään sain testiin (herkkyys 10 mIU) hyvin haalean haamun testiajalla ja nyt testin kuivuttua hyvin haaleanvaaleanpunaisen viivanpaikan.

Mitenkä siis teillä (jos muitakin malttamattomia on ollut) on tuo Pregnyl näkynyt testeissä?

Lasta on toivottu 4 vuotta ja 9 kuukautta ilman yhden yhtä plussaa tai edes haamua. Siksi kai näin malttamaton tässä vaiheessa, kun inseminaation jälkeen tuli tunne, että nyt tämä voisi onnistua.

Kiitoksia vaan kovasti jo etukäteen, jos jaatte kokemuksenne kanssani :)
 
Toivottavasti iloksi se plussa olisi. Itse en osaa testaamista sanoa, mutta minulla pregnyl teki selviä raskausoireita 2 viikkoa pistoksesta, ja raskaanahan en voinut olla, kun tuoresiirtoon ei päästy.
 
Minulla ei ainakaan selviä raskausoireita tullut tuosta pregnylistä. Ainoastaan toissapäivänä oli menkkaoireen tapaisia oireita kun olin kuumeessa. Mutta siis kuume aiheuttaa minulle samanlaisia kipuja kuin menkat (selkä- nivus- ja nivelsärkyä yms).

Tänäaamuna testiin ei tullut kyllä mitään kunnolla näkyvää. Vasta testin kuivuttua (1h testin tekemisestä) näkyy selvä viivanpaikka (valoa vasten). Eli aika heikoissa kantimissa ollaan.
Oviksesta on kyllä aikaa vasta 8-9 pv, joten ehkä jotain toiveita olisi, mutta sitten tuo alkukierron lukemiin tipahtanut aamulämpö kertoo kyllä omat juttunsa :(
Kai tässä täytyy vielä sinnitellä... mutta niin se mieli meni matalaksi...
 
Heippa, kyllä noihin pakkausselosteiden viiteaikoihin voi luottaa, ne on niin moneen otteeseen ja monella testihenkilöllä testattu... Toivottasti kuitenkin sinun haamuplussasi vahvistuu aidoksi ja ehdaksi supervahvaksi viivaksi testipuikkoon! =)
 

Yhteistyössä