Kuinka kauan pitäsi odotella myyjän yhteydenottoa huudoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja venaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

venaan

Vieras
Olen ostanut OstaHeti-hinnalla yhden tuotteen ja laitoin heti myyjälle siitä viestiä.
Kuinka kauan minun pitää odotella myyjän vastausta, ennen kun voi perua koko kaupan? Vai onko minulla mahdollisuutta perua kauppaa ollenkaan?
Myyjä tuntuu olevan toooodella hidas vastailemaan kun kyseessä kuitenkin OstaHeti-tuote

Laita tekstiviesti. Ei kaikki katsele sähköpostiaan joka päivä. Huonolla tuurilla on myyjä on voinut melkein unohtaa koko huutiksen. Onko hänellä paljon huudettavaa tavaraa myynnissä?

Uskallanko siis huutaa jo toista samanlaista tuotetta ku olisi tarves jo aika kova. Napsahtaa tietty nega heti ku meen huutaaa toista ja ilmoon et en ostakkaan huutamaani tuotetta

olisiko tuo kovin epäreilua minulta?

Laita viesti että olet odottanut nyt aika pitkään ja huudat toisesta tuotteesta mikäli vastausta ei huomenna tule. 2vk on jo enemmän kuin kohtuullinen aika odottaa ja jos on mökkireissua tai vastaavaa mikä tuo viivästystä, on niistä korrektia ilmoittaa. Ei myyjäkään satavarmasti noin pitkään odottaisi ostajan yhteydenottoa.

Mun mielestä kaksi viikkoa on kyllä ihan maksimiaika odottamiselle. Mä tekisin niin, että kirjoittaisin ystävällisen viestin, jossa ilmoittaisin, että odotan hänen pikaista yhteydenottoaan. Pistäisin vielä ajan, mihin mennessä toivon yhteydenottoa tai kaupat peruuntuvat. Kyllä myyjä saa katsoa peiliin tässä tilanteessa. On totta, että on lomat yms., mutta silloin ei pidä pistää tavaraa myyntiin, jos ei ole mahdollista hoitaa kauppoja kunnialla.

Anteeksi hidas vastaileminen mutta tuo pieni ihminen vaatii välillä huomiota :D

Siis kaverilla on hyvät palautteet ei sen puoleen mitää,mut ei vaa vastaa.
Olisin tarvinnu vaan ensi viikonlopuksi jo huutamaani tavaraa. Taisi olla liian hyvää ollakseen totta.

Yhteistyössä