Kuinka kauan pitää varata aikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Natsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Natsku

Vieras
Ollaan varaamassa talojen näyttöjä ensi sunnuntaille. Kuinkahan kauan pitäisi varata aikaa yhdelle talolle? Aika äkkiähän sen kyllä kiertää, mutta toki sitä välittäjää pitää haastatella jne. Meinattiin ainakin pari taloa käydä katsastamassa.

Sitten vielä toinen kysymys: Tiedämme, että toisesta talosta on jo jätetty tarjous, jota ilmeisesti myyjä ei vielä ole hyväksynyt (ostaja vasta menossa pankkiin...). Välittäjä sanoi, että 180 000 ?:ssa liikkuisi tuo tarjous (188000 on siis hintapyyntö). Mitäpä luulette, olisikohan tuo tarjous yli vai alle ton esitetyn hinnan? Hirveästi ei kyllä viitsisi kilpailemaan lähteä, eli hiukan pelottaa mennä tuota katsomaan, jos se onkin täydellinen...

Hei kiitos! Olin ajatelutkin että tunti varmaan riittää, eli en ehkä ihan hakoteillä ollut... :) Kauhiasti jännittää, kun eka kerta onpi. Ja tavallaan myös pelottaa se, että mitäs jos se eka talo sitten kolahtaakin.... :D

Ootteko enemmän käyneet katselemassa. MIettikään myös lämmitysmuotoja. Esim. suorasähkölämmitys on useimmissa ns. remontoiduissa taloissa. Mainostetaan, että on lattialämmitys yms.. mutta se on tehty yleensä suoralla sähkölämmityksellä, kun se on vaan niin paljon halvempi tehdä, mut siihen uppoa niin paljon enemmän rahaa kuukausittain.

Myös kannattaa miettiä katon kunto yms..

Juu, ei olla vielä käyty ja aika varovaisesti koitetaan aloittaa... :) Noissa on juu, sähkölämmitys, mutta myös varaavaa takkaa ja ilmalämpöpumppua yms. Mun isä on justiinsa lvi-alalla, eli häneltä aion kyllä kysellä neuvoa noissa asioissa ( ja vähän olen myös jo kysellytkin. ). Remonttia noissa on kyllä aika kivasti tehty. Vaan paikan päällähän sitten monta asiaa selviää.

Yhteistyössä