M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Me ei seurusteltu ennen kun mä kosin, tai ilmotin että mä aijon mennä miehen kanssa naimisiin ja jos ei sovi niin mies voi samantien häipyä.
Oltiin siis oltu kahvilla viikko aikasemmin mut mun mielestä se ei ollu "deitti" ja noin kuukaus tätä ennen nähtiin ekaa kertaa paikallisjunassa. Eli kosinta tapahtu kun nähtiin kolmannen kerran.
Mies oli kuulemma jo junassa päättäny et menee mun kanssa naimisiin joten kolmen viikon päästä oltiin sitten jo naimisissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Me ei seurusteltu ennen kun mä kosin, tai ilmotin että mä aijon mennä miehen kanssa naimisiin ja jos ei sovi niin mies voi samantien häipyä.
Oltiin siis oltu kahvilla viikko aikasemmin mut mun mielestä se ei ollu "deitti" ja noin kuukaus tätä ennen nähtiin ekaa kertaa paikallisjunassa. Eli kosinta tapahtu kun nähtiin kolmannen kerran.
Mies oli kuulemma jo junassa päättäny et menee mun kanssa naimisiin joten kolmen viikon päästä oltiin sitten jo naimisissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nauran kippurassa:Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Me ei seurusteltu ennen kun mä kosin, tai ilmotin että mä aijon mennä miehen kanssa naimisiin ja jos ei sovi niin mies voi samantien häipyä.
Ei tossa oo mitään järkeä.Ja toisenhän tuntee niin saatanan hyvin jo tuossa vaiheessa..................