kuinka kauan olitte yhdessä ennen kihloja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kolme vuotta oltiin yhdessä ennen kihloja, nyt oltu kihloissa 3vuotta ja varmaan vielä pari vuotta menee ennen kuin häät saadaan aikaiseksi (suunnitteilla kyllä kesä 2011). Nyt olen 25v. ja mies 26v.

ylhäällä joku vaati kuvia kun toinen ei ole yli 10v seurustelun jälkeen mennyt kihloihin... Mä tiedän parin joka on ollut 15v yhdessä ja kaksi lasta eivätkä ole sormuksia vaihtaneet, ovat sanonu ettei se suhdetta muuta mitenkään.

ylhäällä joku vaati kuvia kun toinen ei ole yli 10v seurustelun jälkeen mennyt kihloihin... Mä tiedän parin joka on ollut 15v yhdessä ja kaksi lasta eivätkä ole sormuksia vaihtaneet, ovat sanonu ettei se suhdetta muuta mitenkään.

Seurustelemaan aloimme 95, kihloihin mentiin 1.1.2000 (oltiin ehkä ainoot jotka valkkas ton päivän ;) ) ja naimisiin mentiin 2004 jolloin esikoinen oli vuoden vanha. Oltiin 16 ja 17, kun alettiin seurustella. Nyt kolme lasta ja yhdessä 15 vuotta.

Ei varsinaisesti menty kihloihin, vaan suoraan naimisiin, yhdessä oltin oltu pikkusen vajaa 3v. Ja joo, tiedän että kihlaus on lupaus avioliitosta, että oltiinhan me sikäli kihloissa. Yhtään en kuitenkaan muista, koska ekan kerran oli "virallisesti" puhetta naimisiinmenosta, se oli vähän niinkun automaatio, että mennään kun joudetaan. Eikä siitä sen tarkemmin sovittu kuin että huomasin maistraatin sivuilla sähköisen ajanvarauksen ja katottiin sitten sopiva päivä parin viikon päähän :)

Aikuiset ihmiset nyt menee kihloihin?? Naurettava ajatuskin. Yritättekö jotenkin sitoa miehen? Mitä järkeä. Jos pitää todistella jotain, naimisiin suoraan vaan.