Kuinka kauan olette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toiveilija77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toiveilija77

Vieras
Eli kuinka kauan olette odottaneet ensimmäisiä kuukautisia pillereiden jälkeen ennen kuin olette menneet mahd keskustelemaan lääkärin kanssa asiasta?
Kuinka pian ovat halukkaita auttamaan?

Varsinkin jos käyttäneet pillereitä, joissa menkat jäävät useimmiten pois!
Itsellä kulunut aikaa ensimmäisiä kuukautisia odotellessa vasta vähän yli kk, mutta toivoisin silti asiasta jo tietoa!
Raskaana en tiedettävästi kuitenkaan vielä kai ole!!

Kaikenlaisia kommentteja odotellen ja tälven odotusta toivotellen!!!

Itse odottelin vähän yli kaksi kuukautta, kunnes varasin ajan tk-lääkärille. Siksi odotin kaksi kuukautta, koska lääkärini sanoi(silloin kun olin juuri jättänyt pillerit pois), että kaksi kuukautta voi hyvinkin mennä ennenkuin ekat menkat tulee pillerien lopettamisen jälkeen.

Sitten vihdoin kuin sain ajan lääkärille oli kulunut jo 3 kk pillerin lopettamisesta ja minun lääkärini oli ainakin halukas jo auttamaan, elikkä Terolut-kuurin sitten sain.

Mulla meni puolitoista kuukautta, ennen kuin menkat alkoivat. Olin jo kyllä varannut lääkäriajan ennen kuin menkat alkoivat, mutta peruin sen sitten. Terveyskeskuksessa sain ajan vasta kuukauden päähän siitä kun sen varasin, joten jos ei silloin olisi alkaneet, niin olisi varmaan ollut ihan syytä mennä.

Yhteistyössä