Kuinka kauan menee? (Lääkkeet)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Pyysin kun tulin kotiin että äiti tekee kahvia ja antaa Panadolia. Mutta hän antoi Panacodia. Nämä lääkkeet ei sopii minulle yhtään. Olo on kuin toisella plaanetalla olen, huimaus, väsymys, sisäinen tärinä ja pitäisi mennä ajaamaan vielä tänään. Kauanko menee että se vaikutus loppuu? Näköjään mun pitäisi nämä lääkkeet viedä apteekkiin, kun se on jo toinen kerta kun joku sekoittaa täällä nämä panadolin kanssa.

Pyysin kun tulin kotiin että äiti tekee kahvia ja antaa Panadolia. Mutta hän antoi Panacodia. Nämä lääkkeet ei sopii minulle yhtään. Olo on kuin toisella plaanetalla olen, huimaus, väsymys, sisäinen tärinä ja pitäisi mennä ajaamaan vielä tänään. Kauanko menee että se vaikutus loppuu? Näköjään mun pitäisi nämä lääkkeet viedä apteekkiin, kun se on jo toinen kerta kun joku sekoittaa täällä nämä panadolin kanssa.

8h

Voi ei :D eli taksi tai bussi sitten tänään mitä voin käyttää. Vien huomenna ne apteekkiin. Kamala lääke joka ei käy kenelle. Mies kerran kans otti 2, kun luuli se on sama kuin panadol ja ei jaksanut mitään tehdä tämän jälkeen.

Riippuu ihmisestä, että miten vaikuttaa. Mulla on auttanut kipuun aina, mutta ei mene kuitenkaan pää sekaisin. Ihan tavallinen olo on vaikka ottaisin panacodin.