Kuinka kauan mä kattelen tätä ennenku lopetan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tarja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tarja"

Vieras
Olen syönyt minipilleritä reilu vuoden ja nyt ne yhtäkkiä on ruvennut aiheuttaa runsasta tiputteluvuotoa minulle. Vuoto on kestänyt jo reilu viikko, vuoto alkoi 4pvä kuukatisten loputtua.

Kuinka kauan mun pitää tuota vuotoa kattella loppuuko se ennen kuin lopetan nämä pillerit??

Ja sitten ongelmaan numero kaksi mikä sitten ehkäisyksi?

minipillerit kaikki kokeiltuna nyt sitten (kapseli ja pistos sisältää samaa mönjää ku minit joten ovat pois pelistä)
hormonikierukka kokeiltu ei sopinut
kuparikierukkaa en ota kun on kovia menkkakipuja ja se voi kuulemma pahentaa enkä halua toista kohtutulehdusta.
naistenkondomi oli jotain ihan kamalaa :D
ehkäisypuikko kirvelee

eli periaatteessa jäljelle jää vaan yhdistelmä ehkäisy pillerit,laastari tai rengas..
Mutta mulla on hieman pelkoja niiden suhteen ja en edelleenkään tiedä onko minulla migreeniä vai ei.

Mulla minipillerit toimi kanssa aluksi ja jossain vaiheessa alkoi tulla tiputteluvuotoja vähän milloin sattui ja itsellä se ei loppunut. Nyt olen käyttänyt vuoden qlaira merkkisiä yhdistelmäpillereitä, jotka on sopineet ihan ok. Mutta itsellä ei ole migreeniä eli sen suhteen en osaa auttaa.

[QUOTE="moi";26365335]Onko nyt ekan kerran tiputtelua? Minipillerit kun voi sitä tiputtelua aiheuttaa vaikka ois syönyt monta vuotta.. Soittele ehkäisyneuvolaan.[/QUOTE]

Juu ekan kerran on ihan kunnon tiputtelua. Juuh jätinkin tuossa äsken soittopyynnön neuvolaan.

mitäköhän tuumailette miten mä nyt oikein toimisin?

terkkari soitteli ja sanoi että vuoto varmaan johtuu pillereistä ja ettei sille oikein voi mitään että "kattele ny jonkun aikaa loppuisko ne kun ei sulla oo paljon muitakaan ehkäisy vaihtoehtoja sitten"

No ei auta kuin katella miten käy seuraavien kuukautisten aikaan. Aiemmin aamulla jo yhteen ketjuun kerroin että itsellä Cerazettet tekee vieläkin joskus tuon että parin päivän päästä alkaa tiputella uudestaan. Ja kuukautiset on vaan muutaman kerran vuoteen. Nii ja 4v oon nyt syönyt pillereitä.

Toivottavasti tää loppuu pian.. ikävää tiputella näin kesällä kun on kaikenlaista ja lupasin viedä lapset uimaankin ensi viikolla. Mulla tulee kyllä kuukautiset ihan normaalisti pillereistä huolimatta...

Yhteistyössä