kuinka kauan kestää paskaa käytöstä mieheltä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olli

Vieras
miestäni vaivaa jokin.. on koko ajan ärtynyt, hermostunut.. raivoaa ja tiuskii.. huutaa koko ajan mulle.. mut myös äidilleen.. niin et meen lapsi on joskus myös kuulemassa.. hermoilee töissä ja myös ykin ollessaan.. nyt mietin et mahtaako lapselle olla haittaa tästä paljon..ja miten kauan itse jaksan tätä.. tänään ollu jo 4 tilannetta et o huutanut mulle ja oon alkanut itkee.. oon vielä raskaana reilusti yli puolen välin ja joudun hoitamaan yksin ton 9kk ikäisen.. eli en jaksa mitään ylimäärästä..
on tullu jo mieleen ajatuksia et haluisin miehehn kuolevan..
ei suostu eroon tai asunnon myyntiin.. haluu kuitenkin olla mun kanssa mut vaatii multa aika paljon.. pitää jatkuvasti miettiä mitä sanon..
miten kauan itse jaksaisitte paskaa käytöstä.. mies kyllä vissiin menossa juttelemaan ongelmastaan johonkin mut ehtiikö se jo vaikuttaa pieneen ennenku asia saadaan kuntoon..

kolme vuotta. me ollaan kaveripiirissä tutkittu tää asia. jos siitä selviää niin seittemän vuotta ja seuraava vuonna 11... joko jaksaa tai ei jaksa, mutta mielummin kestää sen kolme vuotta ku 11.

meinasin kirjoittaa "jaksuja" mutta ehkä mä kirjotanki mielummin että: jutelkaa. yleensä tiuskinnan takana voi olla jotain paljon suurempaa ku paha mieli... :hug:

Ma taas uskon etta lapset voi olla huolissaan vanhemmista jos huomaavat etta toista kohtaan kayttaydytaan huonosti, huudetaan tai itketetaan. Toivottasti terapia auttaa. Ainakin on hyva merkki jos mies edes haluaa apua tai tunnustaa etta tarvitsee apua.

Oletko kertonut miehellesi etta raskaana olet muutenkin tunteikkaampi ja kaipaat hanen tukeaan?

En usko mitään peruuttamatonta tapahtuneen lapsen kannalta. Onnelliseen lapsuuteen kokonaisuudessaan vaikuttaa kodin ilmapiiri, ei sitä muutama äänekäs riita pysty rikkomaan. Ja vaikka lapsi pelästyisikin kovasti ja vaikuttaisi säikyltä, tilanne korjautuu ajan myötä. Pienillä lapsilla on uskomaton kyky unohtaa, eivät he muistele tuollaisia asioita, varsinkaan noin pienet :) Että älä lapsen puolesta ainakaan kovasti huolehdi, vaikka se ymmärrettävää toki onkin.

Kyllähän normaaliin perhe-elämään kuuluu myös riidat. Välillä enemmän ja välillä vähemmän.

Mutta mä jäin miettimään että MIKSI mies on pahalla tuulella ja rähjää? Meillä vaan mies kun kovasti stressaa hänestä tulee hemmetinmoinen mulkku. Ja taas kun on rauhallisempaa niin on mahdottoman ihana ja kultainen.

Onko miehelläsi nyt jotain stressiä esim? Eihän se mitenkään hyväksytympää silloin ole saada sua monta kertaa päivässä itkemään, mutta jos syy selviäisi niin siitä vois edes puhua.

Tai sitten lähetät miehesi vaikka äitinsä luokse ja sanot että tulee takaisin sitten kun osaa taas käyttäytyä :kieh:

Mä veikkaisin että olisi stressiä. Nyt olisi vain tärkeeää teidän jutella. Voi olla että stressin syy on arkaluontoinen, josta miehesi ei halua tai kehtaa sinulle kertoa.

Mun miehellä oli tollaista käyttäytymistä. Aluks ei uskaltanut kaikkea kertoa mutta asiat tuli pikkuhiljaa selville. Mulle se oli shokki - monta unetonta yötä tuli. Ei ollut toinen nainen vaan mies ei ollut hoitanut asioitaan. Meinasin pakata lapset ja kimpsut ja pistää talon myyntiin. Mutta sitten mieheni pyysi minulta apua ja puhuimme tulin itsekin järkiini että ei se ero mitään ratkaise. Nyt stressit on ohi vaik koville otti ja asiat ovat hoidossa ja loppusuoralla. Nyt tajuan itsekin mistä oli kyse, koska töitä hänellä oli ihan niiin että tuntuu. Että en ihmettele että stressiksi pisti.

Uusimmat

Yhteistyössä