O
olli
Vieras
miestäni vaivaa jokin.. on koko ajan ärtynyt, hermostunut.. raivoaa ja tiuskii.. huutaa koko ajan mulle.. mut myös äidilleen.. niin et meen lapsi on joskus myös kuulemassa.. hermoilee töissä ja myös ykin ollessaan.. nyt mietin et mahtaako lapselle olla haittaa tästä paljon..ja miten kauan itse jaksan tätä.. tänään ollu jo 4 tilannetta et o huutanut mulle ja oon alkanut itkee.. oon vielä raskaana reilusti yli puolen välin ja joudun hoitamaan yksin ton 9kk ikäisen.. eli en jaksa mitään ylimäärästä..
on tullu jo mieleen ajatuksia et haluisin miehehn kuolevan..
ei suostu eroon tai asunnon myyntiin.. haluu kuitenkin olla mun kanssa mut vaatii multa aika paljon.. pitää jatkuvasti miettiä mitä sanon..
miten kauan itse jaksaisitte paskaa käytöstä.. mies kyllä vissiin menossa juttelemaan ongelmastaan johonkin mut ehtiikö se jo vaikuttaa pieneen ennenku asia saadaan kuntoon..
on tullu jo mieleen ajatuksia et haluisin miehehn kuolevan..
ei suostu eroon tai asunnon myyntiin.. haluu kuitenkin olla mun kanssa mut vaatii multa aika paljon.. pitää jatkuvasti miettiä mitä sanon..
miten kauan itse jaksaisitte paskaa käytöstä.. mies kyllä vissiin menossa juttelemaan ongelmastaan johonkin mut ehtiikö se jo vaikuttaa pieneen ennenku asia saadaan kuntoon..