Kuinka kauan kappaleita/hyytymiä keskenmenon jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jaksa

Vieras
Tuulimuna todettiin rv.11+ ja lähti itsestään tyhjenemään, ultrassa katsoivat että kaikki on irronnut kohdusta, mutta irrallisena vielä jotakin raskausmateriaalia joten vuotaa vielä pois. 9 tuntia valuin isoja kappaleita jo pari pvää sitten ja eilen illalla kerralla 3 valtavaa klönttiä, ajattelin että siinä ne loput oli, mutta ei, äskenkin tuli iso köntti vielä ja edelleen kramppaa välillä alamahaa. Kuinka kauan kestää että nuo kaikki törky on tullut ulos ja tulee enää pelkkää juoksevaa verta? Eihän tätä jaksa, ja lääkäri sanoi että ehdottomasti ei kaavintaa tehdä, nykyisin odotetaan että valuu itsestään pois.

Mulla ei ole kummassakaan tehty kaavintaa vaan annettiin valua pois ja ekasta valuin sellaiset 6h ja sitten tuli vain pari päivää niukkaa vuotoa ja sitten loppui.Toisessa valuin melkein päivän ja sitten ei juurikaan mitään.

Hmm... jos vielä tulee kovin suuria hyytymiä viikonlopun aikana, kannattaa soittaa ensiapuun, pääsisitkö näytille. Ultralla voivat katsoa, mikä tilanne on. Ei ole normaalia vuotaa hyytymäistä, reilua vuotoa kovin montaa päivää.

Mä olin rv 7 kun tuli km, silloin tuli yhden päivän ajan n 5-6 isompaa hyytymää. Runsasta vuotoa oli n 4 päivää, niukempaa siitä vielä 4-5 päivää.

Hirveän vaikea verrata kun sulla oli viikkoja paljon enemmän.

Yhteistyössä