Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Alkuperäinen kirjoittaja Taallakin yksi:Kohta 7 vuotta olen asunut poissa Suomesta, oikeastaan koko aikuisikani, enka usko etta Suomeen enaa muuttaisin, mutta eihan sita koskaan voi ihan varmaksi sanoa. Meilla on kylla siita hyva tilanne etta kun kaydaan Suomessa ollaan yleensa kerralla usempi viikko, joten lopulta on jo ikava pois Suomesta.
Pitkät Suomen-lomat on hyviä, niin ei ala romantisoimaan Suomea mielessään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Alkuperäinen kirjoittaja Taallakin yksi:Kohta 7 vuotta olen asunut poissa Suomesta, oikeastaan koko aikuisikani, enka usko etta Suomeen enaa muuttaisin, mutta eihan sita koskaan voi ihan varmaksi sanoa. Meilla on kylla siita hyva tilanne etta kun kaydaan Suomessa ollaan yleensa kerralla usempi viikko, joten lopulta on jo ikava pois Suomesta.
Pitkät Suomen-lomat on hyviä, niin ei ala romantisoimaan Suomea mielessään.![]()
Hmm... no jos saisin muuttaa Floridaan, niin ainakaan ei tarvitsisi hytistä talvisin pakkasessaAlkuperäinen kirjoittaja En haluaisi:Miten ihmeessä tämä elämä muuttuisi paremmaksi muuttamalla maantieteellisesti johonkin toiseen maahan? Teoriassa ymmärrän, että esim. töiden perässä muutetaan ylipäätään johonkin, mutta miten se eroaa muuttaako ulkomaille vai viereiseen kaupunkiin?
Alkuperäinen kirjoittaja En haluaisi:Miten ihmeessä tämä elämä muuttuisi paremmaksi muuttamalla maantieteellisesti johonkin toiseen maahan? Teoriassa ymmärrän, että esim. töiden perässä muutetaan ylipäätään johonkin, mutta miten se eroaa muuttaako ulkomaille vai viereiseen kaupunkiin?
Alkuperäinen kirjoittaja En haluaisi:Miten ihmeessä tämä elämä muuttuisi paremmaksi muuttamalla maantieteellisesti johonkin toiseen maahan? Teoriassa ymmärrän, että esim. töiden perässä muutetaan ylipäätään johonkin, mutta miten se eroaa muuttaako ulkomaille vai viereiseen kaupunkiin?
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Alkuperäinen kirjoittaja En haluaisi:Miten ihmeessä tämä elämä muuttuisi paremmaksi muuttamalla maantieteellisesti johonkin toiseen maahan? Teoriassa ymmärrän, että esim. töiden perässä muutetaan ylipäätään johonkin, mutta miten se eroaa muuttaako ulkomaille vai viereiseen kaupunkiin?
No siellä viereisessä kaupungissa on luultavasti tuttu kieli, kulttuuri ja byrokratia. Helpottaa kummasti.
Ja mun elämänlaatu ainakin nousi paljon, kun muutin Pohjois-Norjasta Tanskaan. Ei enää armotonta talvivitutusta kuusi kuukautta vuodessa.
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Alkuperäinen kirjoittaja En haluaisi:Miten ihmeessä tämä elämä muuttuisi paremmaksi muuttamalla maantieteellisesti johonkin toiseen maahan? Teoriassa ymmärrän, että esim. töiden perässä muutetaan ylipäätään johonkin, mutta miten se eroaa muuttaako ulkomaille vai viereiseen kaupunkiin?
No siellä viereisessä kaupungissa on luultavasti tuttu kieli, kulttuuri ja byrokratia. Helpottaa kummasti.
Ja mun elämänlaatu ainakin nousi paljon, kun muutin Pohjois-Norjasta Tanskaan. Ei enää armotonta talvivitutusta kuusi kuukautta vuodessa.
Alkuperäinen kirjoittaja jjeh:Jaksaako talvisin paremmin kun ei ole Suomen kylmässä säässä??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dumle:Voisin muuttaa vaikka ihan pysyvästikin mutta vain joihinkin maihin. Tällä hetkellä minulla on mielessä viitisen maata, tietenkin tämä lista voi muuttua kovastikin.
Alkuperäinen kirjoittaja Dumle:Ruotsi, Norja, Espanja, Mongolia ja Japani
Haaveilua vielä vain mutta ehkä joskus sitten
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Alkuperäinen kirjoittaja Dumle:Ruotsi, Norja, Espanja, Mongolia ja Japani
Haaveilua vielä vain mutta ehkä joskus sitten
Mongolia tuli kyllä puun takaa.![]()
Mulla on nyt hinkulistan kärjessä Kolumbia, Ecuador, Peru, Etelä-Afrikka ja Uusi-Seelanti.
Alkuperäinen kirjoittaja Surkea Noita:Olisin halunnut ottaa sinuun yhteyttä..