omassa sängyssän nukkuun mentäessä? ennen meni niin kiltisti nukkumaan pullon kanssa yksin mutta nyt kun lasken hänet sänkyyn niin kädet ojossa alkaa itsemään- ja väsynyt kyllä on.
tämä tapaus on tuolla nyt 10 minuuttia itkenyt enkä oikein enään jaksais... mikä on se raja esim. unikoulussa et sinne mennään- vai kannattaisko olla menemättä ollenkaan?
kokemuksia...!!!
tämä tapaus on tuolla nyt 10 minuuttia itkenyt enkä oikein enään jaksais... mikä on se raja esim. unikoulussa et sinne mennään- vai kannattaisko olla menemättä ollenkaan?
kokemuksia...!!!