Kuinka kallista on käydä ultrassa yksityisellä?

luu
Alkuperäinen kirjoittaja Laura-vm86:
Oiskohan ollu vähän päälle 100? tuo varhaisultra (Joensuussa yksityisellä). Mut vissiin jossain pk-seudulla saattaa olla esim 40?
Ei ole kyllä tuon hintaista pk-seudulla, lähemmäs satasen maksoin ainakin minä. Ja jos joku tietää täällä noin halva, niin kertokoon heti! :D
 
Äx3 taas
Mitäpä jos neuvolassa sanot ettei sulla ole aavistustakaan millä rv mennään niin laittaisivat sinut kunnan ultraan tarkistamaan viikot ja samalla näkyisi että kaikki on hyvin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äx3:
Itse kävin terveystalolla 4d ultrassa, 305?. Kysyin samasta paikasta "normaali"ultran hintaa niin olisi lääkäripalkkioineen ollut n.240?.
Huomasin tossa toisen samanlaisen ketjun, noin kuukausi sitten kirjoitettu, ja siellä joku kertoi maksaneensa täällä Tampereen terveystalolla reilun satasen ultrasta. Tarkoittikohan tuo saamasi hinta-arvio sitten sitä, että siihen sisältyy muitakin tutkimuksia..?
Toisella foorumilla neuvottiin painottamaan ajanvarauksessa sitä, että haluaa nimenomaan pelkän ultran, ei muita tutkimuksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja anmami:
Alkuperäinen kirjoittaja Äx3:
Itse kävin terveystalolla 4d ultrassa, 305?. Kysyin samasta paikasta "normaali"ultran hintaa niin olisi lääkäripalkkioineen ollut n.240?.
Huomasin tossa toisen samanlaisen ketjun, noin kuukausi sitten kirjoitettu, ja siellä joku kertoi maksaneensa täällä Tampereen terveystalolla reilun satasen ultrasta. Tarkoittikohan tuo saamasi hinta-arvio sitten sitä, että siihen sisältyy muitakin tutkimuksia..?
Toisella foorumilla neuvottiin painottamaan ajanvarauksessa sitä, että haluaa nimenomaan pelkän ultran, ei muita tutkimuksia.
Tämä kirjoittaja on varmaan käynyt sen verran myöhemmillä viikoilla että on siksi ollut kalliimpi. 4d ultrassa kun tuskin kukaan käy varhaisessa vaiheessa.
 
Kiitos kaikille!
Varasin ajan Tampereen Terveystalosta Terhi Vainiolle, sain ajan jo torstai-aamulle. Sillon ollaankin jo kahdeksannen viikon puolella! Pidetään nyt peukkuja, että kaikki menee hyvin :)

ps. jos jollain kokemusta tästä lääkäristä, niin feel free to share :)
 

Yhteistyössä