Kuinka kalliita lahjoja max. ostat kummilapsellesi?

• Viestiketjun aloittaja "kummitustäti"
  • Ensimmäinen viesti
En ymmärrä miksi kummilapsen VANHEMMAT toivovat lahjoja kummilapsen puolesta... Siinäkään tapauksessa että lapsi on liian pieni itse toivomaan, niin miksei kummien anneta ostaa vaan jotain mitä itse kummilapselle haluaa antaa? Eri asia, kun kummi itse kysyy toivetta.
Mutta kysymykseesi, en ole tainnut koskaan yli 40-50 euroa laittaa kummilapsen lahjaan.
Mulla on tapana kysyä kummilasteni äideiltä, että mikä lapsella on tällä hetkellä in, tai minkä kokoisia vaatteita käyttää. Ne äidit, jotka latelevat niitä toiveita kummeille, ovat niitä, jotka haluavat kummin hankkivan jotain hyödyllistä ja kallista.

Jmia
Kummipoika on kohta 2v ja ainut mitä ollaan ostettu on kastekehys ja joululahjaksi finlaysonin pussilakanasetti, 1v synttäreillä laitettiin sen omalle säästötilille 20e.. Saas nähdä mitä keksii kun kohta on 2v synttärit, hankala ostaa mitään kun on jo 3. lapsi ja niillä tuntuu olevan kaikkea mahdollista ja vaatteetkin menee suoraan isoveljeltä :D

No en kehtais kallista toivoa. Pojan kummit yleensä kysyy mistä tykkää millonkin ja sen pohjalta kehittävät paketit. Hauskoja lahjoja joissa raha ei oo pääosassa. Ei mullakaan ois vara ostaa mitää 80e lahjaa.

Yhteistyössä