V
"vieras"
Vieras
Meillä on ollut neljä peräkkäistä keskenmenoa ja nyt olen taas raskaana mutta olen ihan hysteerinen ja varma että tämäkin menee kesken. Muutamana päivänä on särkenyt alaselkää juuri kuukautiskipu-tyylisesti jne ja nyt on menossa vasta rv 6.
Tiedän että raskaus voi jatkua normaalisti vaikka oliskin pientä kipua mutta mulla ei ikinä kipu tai pieni vuoto oo ollu merkki mistään muusta kun keskenmenosta
Oon yrittänyt nyt henkisesti valmistautua uuteen keskenmenoon.
Kuinkakohan monta kertaa jaksaa yrittää uudelleen keskenmenon jälkeen?
Miten te muut olette suhtautuneet uusiin positiivisiin raskaustesteihin? Jaksatteko enää uskoa että saisitte joskus lapsen syliin saakka?
Meillä 2,5v esikoinen jonka yritys/raskausaikana ei ollut mitään ongelmaa.
Ollaan oltu keskenmeno tutkimuksissa ja mitään muuta syytä ei löydetty kun kilpirauhasarvoissa vähän häikkää ja siihen on nyt lääkitys.
Tiedän että raskaus voi jatkua normaalisti vaikka oliskin pientä kipua mutta mulla ei ikinä kipu tai pieni vuoto oo ollu merkki mistään muusta kun keskenmenosta
Oon yrittänyt nyt henkisesti valmistautua uuteen keskenmenoon.
Kuinkakohan monta kertaa jaksaa yrittää uudelleen keskenmenon jälkeen?
Miten te muut olette suhtautuneet uusiin positiivisiin raskaustesteihin? Jaksatteko enää uskoa että saisitte joskus lapsen syliin saakka?
Meillä 2,5v esikoinen jonka yritys/raskausaikana ei ollut mitään ongelmaa.
Ollaan oltu keskenmeno tutkimuksissa ja mitään muuta syytä ei löydetty kun kilpirauhasarvoissa vähän häikkää ja siihen on nyt lääkitys.