Alkuperäinen kirjoittaja voi:
Tuollaista systeemiä minäkin toivoisin meidän taloon!
Juuri selitti yksi sossunelätti, kuinka sähkölasku heillä on 150 euroa ...meillä vastaavanlaisella perheellä on sähkölasku noin 49 euroa...
Mutta mitä väliä, kun sossu maksaa...antaa pyykkikoneen huutaa halleluujaa aamusta aamuyöhön! Pääasia, että siistiä on ja puhdasta
Ei meilläkään aina ole ollut näin. Alkuun maksut perittiin neliöiden ja henkilöluvun mukaan. Sitten eräs vanhempi pariskunta keksi, että lapsi- ja koiraperheissä vedenkulutus on suurempi. Ja alkoi vaatia asuntokohtaisia mittareita. Meillä asunnoissa on kiertoilmalämmitys, joten myös lämmityskulut kuuluiat tähän samaan. Päädyttiin siihen, että okei, laitetaan asuntokohtaiset mittarit. Oikeudenmukaista kaikkien kannalta. Tälle vanhemmalle pariskunnalle olikin yllätys, kun he asuntokohtaisten mitareiden jälkeen saivatkin taloyhtiön toiseksi suurimman energialaskun

Mutta sitä saa, mitä tilaa. Mä olen todella tyytyväinen tähän, sillä pidän mielelläni matalaa lämpötilaa asunnossa ja meillä suihkussa käynnistä selvitään ylleensä 1-5 minuutissa. Meillä ei koskaan saunota, vaikka asunnossa sauna onkin. Nyt tuli juuri vähän yli 450 euroa palautuksia lämmöstä ja vedestä. Sopii mulle