Minulla on ihana. Hän rakastaa minua ja osoittaa sen minulle. Rakastan ja arvostan häntä kovasti. Hän on rauhallinen, ei koskaan huuda, ei hauku. Hän osaa tehdä todella hyvää ruokaa ja tekeekin sitä mielellään, hän siis kokkaa meillä. Hän ei ryyppää koskaan itseään sammuksiin tai mitään, kun ottaa niin ottaa suht kohtuudella. Hän on hellä ja rakastava. Tulemme todella hyvin juttuun keskenämme ja tuemme toisiamme. Riitelemme harvoin ja hän on hyvin pitkäpinnainen. Hän on hyvännäköinen, pitkä ja hyväkroppainen. Hän ei nirsoile ruoan kanssa, siis ei ole mikään perusmies jolle kelpaa vain peruna ja läskisoosi. Hän on fiksu, sivistynyt ja omaa hyvät käytöstavat, ja hän on antelias. Hän auttaa jos jollain on hätä ja hän osaa vaikka mitä, hän on kuin ihmemies, aina löytää ratkaisun ja osaa korjata jos jokin on rikki, vaikka ilman työkaluja ja varaosia.
Me vain rakastamme toisiamme, haluamme olla hyvät toisillemme vaikka joskus onnistummekin pahoittamaan toistemme mielen. Olemme kuitenkin sitoutuneet yrittämään yhdessä. Jos jokin vaivaa, juttelemme siitä. Olemme onnelliset toistemme kanssa, toisen näkeminen saa aina hymyn huulille. Tiedämme että haluamme olla toistemme kanssa ja olla hyvät toisillemme. Siksi olemme valmiit myös ylläpitämään ja hoitamaan suhdettamme. En kyllä vaihtaisi toiseen, silloinhan pitäisi vaihtaa huonompaan. Haluan elämänmittaisen suhteen ja sen voi saada vain yhden kanssa. Hyvä suhde on ennen kaikkea tahdon asia. Jos molemmilla riittää tahtoa ja suhteesta muistetaan huolehtia niin se toimii. Ei siihen muita kannata sotkea, se tekee elämästä vain vaikeaa ja saa paljon surua aikaan.