Mä uskoisin että tää liittyy jotenkin aineenvaihduntaan ja maksan kykyyn polttaa alkoholia.Alkuperäinen kirjoittaja 2-3 kertaa vuodessa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä olen nyt tyhjentänyt yhden pullon valkoviiniä 2 ja puolessa tunnissa. Olen humalassa asteikolla 1-5 (0 ollessa selvä ja 5 sammunut) 2 ja puoli, maksimissaan 3. Suvussa on alkoholismia. Mä olen aina kestänyt viinaa jotenkin tavanomaista paremmin. Yritän vaan hahmottaa olenko jo huonolla tiellä
ei mullakaan yksi viinipullo paljoo hetkauta..ja ei,en ryyppää jatkuvasti.Silloin joskus kun haluun ottaa nii isäntä kuskaa 2 viinipulloa ja ne menee kyllä vaivatta alas.Mullakaan ei koskaan ole ollut ns.huono viinapää.Kestän enemän kuin isäntä,joka on sentääs raavas mies.Ensimmäisen oluenikin korkkasin vasta 19v!! Monesti on mietitty tätä et mistä johtuu? Olis kiva saada tietää
Ei kyse ole maksan toiminnasta. Kyllä niilläkin, joilla on "hyvä viinapää", promillet nousevat samalla tavalla ja maksa polttaa etanolia ihan yhtä hitaasti kuin niillä, joilla alkoholi nousee heti päähän.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä uskoisin että tää liittyy jotenkin aineenvaihduntaan ja maksan kykyyn polttaa alkoholia.