Kuinka humalassa olette viinipullollisen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
4-5 kait, olen ollut abso muutaman vuoden. :xmas: 168cm/52kg (en tiiä bmi:ä )
Haluatko kertoa miksi olet ollut täysin raitis? Tai tarkoitan siis, että onko sinulla jokin erityinen syy raittiuteen?
Sori, oikea elämä haittaa palstailua. :snotty:

Sain tarpeekseni alkoholista, en pidä siitä enää enkä varsinkaan pidä krapulasta. :x En tykkää käydä kuppiloissa muutenkaan, enkä todellakaan pidä yhdistelmästä lapset/alko, joten aattelin lopettaa kokonaan. Punaviiniä on kyllä joskus ikävä. :xmas:

2-3 kertaa vuodessa
Mä olen nyt tyhjentänyt yhden pullon valkoviiniä 2 ja puolessa tunnissa. Olen humalassa asteikolla 1-5 (0 ollessa selvä ja 5 sammunut) 2 ja puoli, maksimissaan 3. Suvussa on alkoholismia. Mä olen aina kestänyt viinaa jotenkin tavanomaista paremmin. Yritän vaan hahmottaa olenko jo huonolla tiellä :D

ei mullakaan yksi viinipullo paljoo hetkauta..ja ei,en ryyppää jatkuvasti.Silloin joskus kun haluun ottaa nii isäntä kuskaa 2 viinipulloa ja ne menee kyllä vaivatta alas.Mullakaan ei koskaan ole ollut ns.huono viinapää.Kestän enemän kuin isäntä,joka on sentääs raavas mies.Ensimmäisen oluenikin korkkasin vasta 19v!! Monesti on mietitty tätä et mistä johtuu? Olis kiva saada tietää :)

AL
Hyvää vauhtia toinen pullo menossa. Raportoin kun toinen pullo loppu. Kännissä olen, mutta kestävyys on gladiaattorin luokkaa!
Itse tulin juuri firman kevätjuhlista, alunperin ajattelin ajaa kotiin, mutta se ei ihan onnistunut tai ainakin poliisin mielestä siinä olisi ollut paljonkin laitonta. Joskus viiden maissa aloiteltiin ja kaikkiaan taisin noin puolitoista viinipulloa kumota ja korkkareilla suoraa kävely taksiin oli jo haastavaa. Alkometriin puhalsin kotona juurinkin 1,8 promillea ja olen mielestäni liian humalassa. Itsellä nuoreeden pahe tupakointi on hyvä merkki liiallisesta humalasta ja tänään tuli taas poltettua. Huomenaamulla luultavasti hävettää. BMI luokkaa 23.

AL
Alkuperäinen kirjoittaja AL:
Hyvää vauhtia toinen pullo menossa. Raportoin kun toinen pullo loppu. Kännissä olen, mutta kestävyys on gladiaattorin luokkaa!
Itse tulin juuri firman kevätjuhlista, alunperin ajattelin ajaa kotiin, mutta se ei ihan onnistunut tai ainakin poliisin mielestä siinä olisi ollut paljonkin laitonta. Joskus viiden maissa aloiteltiin ja kaikkiaan taisin noin puolitoista viinipulloa kumota ja korkkareilla suoraa kävely taksiin oli jo haastavaa. Alkometriin puhalsin kotona juurinkin 1,8 promillea ja olen mielestäni liian humalassa. Itsellä nuoreeden pahe tupakointi on hyvä merkki liiallisesta humalasta ja tänään tuli taas poltettua. Huomenaamulla luultavasti hävettää. BMI luokkaa 23.
Uhrahdun tieteen nimessä. Kun äijä ja mukulat ovat anoppilassa, voin polttaa myös terassilla ja kun askiin muutama tupakki jäi, saman tien terasille niitä polttamaan menin ja naapurin rouva ilmestyi tupakkia pyytämään, humalassa myös hän kuten minäkin. Heillä oli ollut juhlat ja vieraat olivat juuri lähteneet ja yksi viinipullo oli vielä melkein täysi. No, tupakit loppuun polteltiin samoin kuin viinipullo tyhjäksi kumottiin ja nyt olen ns. kaatokännissä. Suurin piirtein kaksi pulloa viiniä noin kuudessa tunnissa ja tiedän jo nyt olevani huonovointinen huomenaamulla ja alkometri kertoo tällä hetkellä yli 2 promillea ja mökille voin ajaa huomenna perhettä katsomaan joskus illalla. Häpeän, mutta suvussa on alkoholisteja ja minulle käy näin keskimäärin kerran vuodessa näin. Seuraavan kerran alkoholia otan aikaisintaa juhannuksena, aamua pelolla odotan.

vieras
En tiedä bmi:tä, mutta ylipainoa on. Ja asteikolla 1-5, olisin ehkä 2 luokkaa. Ja juon tosi harvoin ja sitten kun juon, niin en esim. tule muutamasta siideristä miksikään, toisin kuin esim. joku bb-porukka, oka on tillintallin, kun saavat 2/lärppä.

AL
Uhrahdun tieteen nimessä. Kun äijä ja mukulat ovat anoppilassa, voin polttaa myös terassilla ja kun askiin muutama tupakki jäi, saman tien terasille niitä polttamaan menin ja naapurin rouva ilmestyi tupakkia pyytämään, humalassa myös hän kuten minäkin. Heillä oli ollut juhlat ja vieraat olivat juuri lähteneet ja yksi viinipullo oli vielä melkein täysi. No, tupakit loppuun polteltiin samoin kuin viinipullo tyhjäksi kumottiin ja nyt olen ns. kaatokännissä. Suurin piirtein kaksi pulloa viiniä noin kuudessa tunnissa ja tiedän jo nyt olevani huonovointinen huomenaamulla ja alkometri kertoo tällä hetkellä yli 2 promillea ja mökille voin ajaa huomenna perhettä katsomaan joskus illalla. Häpeän, mutta suvussa on alkoholisteja ja minulle käy näin keskimäärin kerran vuodessa näin. Seuraavan kerran alkoholia otan aikaisintaa juhannuksena, aamua pelolla odotan.
Sammumista vastaan taistellen ja vettä juoden katselin leffan, koska tiedän, että minun ei ole todellakaan hyvä mennä nukkumaan nousuhumalassa. Vieläkin mittari näyttää vajaata 2 promillea, mutta olo on selvempi kuin pari tuntia sitten. Aamulla lisää raporttia, jos jotain kykenen kirjoittamaan. Joka tapauksessa taksia en voi soittaa vasta kuin myöhään iltapäivällä autoa toimiston pihasta noutamaan.

yh-92
Apuva. Olen nainen, BMI aika paljon ja asteikolla 1-5 yksi viinipullollinen vastaisi suunnilleen kakkosta. Mun normaali pohjustus illanviettoon lähtiessä on pullollinen viiniä ja sixpack olutta/lonkkua/siideriä....

Yhteistyössä