Alkuperäinen kirjoittaja AL:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hyvää vauhtia toinen pullo menossa. Raportoin kun toinen pullo loppu. Kännissä olen, mutta kestävyys on gladiaattorin luokkaa!
Itse tulin juuri firman kevätjuhlista, alunperin ajattelin ajaa kotiin, mutta se ei ihan onnistunut tai ainakin poliisin mielestä siinä olisi ollut paljonkin laitonta. Joskus viiden maissa aloiteltiin ja kaikkiaan taisin noin puolitoista viinipulloa kumota ja korkkareilla suoraa kävely taksiin oli jo haastavaa. Alkometriin puhalsin kotona juurinkin 1,8 promillea ja olen mielestäni liian humalassa. Itsellä nuoreeden pahe tupakointi on hyvä merkki liiallisesta humalasta ja tänään tuli taas poltettua. Huomenaamulla luultavasti hävettää. BMI luokkaa 23.
Uhrahdun tieteen nimessä. Kun äijä ja mukulat ovat anoppilassa, voin polttaa myös terassilla ja kun askiin muutama tupakki jäi, saman tien terasille niitä polttamaan menin ja naapurin rouva ilmestyi tupakkia pyytämään, humalassa myös hän kuten minäkin. Heillä oli ollut juhlat ja vieraat olivat juuri lähteneet ja yksi viinipullo oli vielä melkein täysi. No, tupakit loppuun polteltiin samoin kuin viinipullo tyhjäksi kumottiin ja nyt olen ns. kaatokännissä. Suurin piirtein kaksi pulloa viiniä noin kuudessa tunnissa ja tiedän jo nyt olevani huonovointinen huomenaamulla ja alkometri kertoo tällä hetkellä yli 2 promillea ja mökille voin ajaa huomenna perhettä katsomaan joskus illalla. Häpeän, mutta suvussa on alkoholisteja ja minulle käy näin keskimäärin kerran vuodessa näin. Seuraavan kerran alkoholia otan aikaisintaa juhannuksena, aamua pelolla odotan.