Kuinka houkutella koira pois sängyn alta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Meillä on koiralle korvalääkäri varattuna, ku epäilen että sillä on korvatulehdus. Se ei pahemmin välitä noista lääkärikäynneistä ja oon yrittäny ettei se kuulis, että ollaan sinne menossa. No äsken sitte puhuin ukon kanssa ja lipsautin, että mä lähden Miinan kanssa sinne eläinlääkäriin näyttämään tuota korvaa. Kauhea kolina alkoi kuulua ja koira pyyhälsi sängyn alle piiloon :kieh: Ei tuu herkuillakaan sieltä pois, yritin vetää sitä pihalle, mutta aina se siirtyy toiseen nurkkaan, etten saa siitä kiinni |O Ovela elikko :laugh:
Jos mä meen haavin kanssa sängyn päälle makaamaan, ja odotan että se erehtyy tulemaan sieltä pois... toivottavasti ennen yhtätoista, muuten myöhästytään :D Hemmetti, ku pitää jo miettiä mitä koiran aikana puhuu... riittäis nuo lapset :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja ellapuu:
ihana :)
teillä on fiksu koira!!!!
mä varmaan itse kaivaisin sen koiran sieltä sängyn alta...

Se on niin pirun vikkelä ja jos siitä saa kiinni, niin se "sukeltaa" heti irti otteesta :kieh: Viime kerralla vein sen salaa eläinlääkäriin, niin se pokkana tuijotti mua ja kakkas mielenosoituksellisesti eläinlääkärin lattialle :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Nyt onnistui, apuna imuri ja mopinvarsi :| Tuola se nyt mua mulkoilee, ku ei enää pääse minnekään piiloon... no ehkä se leppyy, kun saadaan korva kuntoon :D

Meilläkin tepsii tuo imuritemppu kun pitää saada kissat pois piiloistaan. :)

meillä ko oli hauva jos kuulikaan sanan lääkäri missään lauseessa niin tunki ittensä kyllä piiloon ko piiloon, luulis ettei oo vaikeaa löytää isoa bulmastiffia talosta mutta kaveri oli kyllä ihmeen kekseliäs paikkojen suhteen ja luikki niin hiljaa ettei luulis ison koiran niin hiljaa osaavan kävellä. siis oikein hiipparoi.. kunnon vainoharhainen tapaus :kieh:

sit kehitettiin lääkäri sanalle uusia muotoja leksu/kopeloitsija/hiplari/vetsku.. yms.. :xmas:

Meidän koira suorastaan rakastaa eläinlääkärille menoa. Sen on pakko nuolla koko lattia hyvien hajujen takia ja myös lääkäri saa märät pusut. Meillä saa taas varoa ettei puhu lääkäristä turhaan ettei koira innostu

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikähän siinä onkin ettei koirat tykkää korvientarkastuksista?
Kyllä meilläkin luimuillaan jos tipat esille otetaan.Mutta ei onneksi piiloon mene.

Mun se antaa niitä kaivella vaikka kuinka paljon ja kynsienleikkuukin onnistuu kun komentaa koiran makaamaan, siinä se sitte vaan loikoilee. Tuo korva ja eläinlääkäri aiheuttaa aina tuommosen reaktion, voi olla että siihen riittää pelkkä eläinlääkärikin :D

Yhteistyössä