Kuinka helposti saat miesvapaan viikonlopun ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miesvapaita viikonloppuja saan harvemmin. Tai oonkohan saanut koskaan :D

Miesvapaata aikaa saan kyllä tarpeeksi. Luojalle kiitos miehen vuorotyöstä :xmas:. Rakastan niitä iltoja, kun lapset jo nukkuu tai ei ehkä ole kotonakaan, mies on töissä, ja mä saan olla YKSIN.

Tykkään kyllä niistäkin illoista, kun lapset jo nukkuu tai ei ehkä ole kotonakaan, ja me ollaan miehen kanssa kaksin, mutta on se ihan ikioma aika vaan aika hiton tärkeää mun pään kasassa pysymiselle. Kun on sopivassa suhteessa aikaa perheen kesken, lasten kanssa, miehen kanssa ja yksin, niin mä oon tyytyväinen :)

Lasten syntymän jälkeen olen ollut tasan yhden (!) viikonlopun täysin yksin. Eli kerran 18 vuoteen näitä mies- ja lapsivapaita viikonloppuja näyttäis tulevan... Mikäpä siinä. (Mutta oli kyllä ihanaa, pakko myöntää! :) )

Aika helposti järjestyy. Mies nimittäin on huomannut että mun kanssa on helpompi elää, kun välillä saan olla viikonlopun ihan yksikseni kotona :D
Mies nappaa lapsen mukaansa ja lähtevät sukulaisiin.

• Tykkää
Reactions: aletheia
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26352822:
Saisin kun sanoisin että haluan olla yksin viikonlopun. Mutta en kieltämättä kehtaisi lähettää perhettä pois sen takia kun mä haluan..
Kaipaan yksinoloa. Todella kaipaan. Olen sanonutkin miehelle että mun haave olisi alkeellinen erämaakämppä viikoksi, pari viskipulloa reppuun. Mutta sen aika ei oo nyt, kun osa muksuista on pieniä, otan omaa aikaa sitten hamassa tulevaisuudessa.

Ah erämaakämppä. :heart: mä suunnittelin lähteväni kirjottamaan gradua vanhempieni mökille talvikuukausiksi yksinäni ennen kun lapsi sit ilmotti tulostaan ja pisti uusiks suunnitelmat. Ehkä siin kolmen kuukauden puiden kattelun ja ehkä muutaman linnun ja hirven+ketun+minkin+päästäisen yms. jälkien bongailun jälkeen ois kiva nähdä jotain ihmisiäkin. Tosin ois menny varmaan kaikki aika johonkin arjesta selviytymiseen, lumien luontiin, vesien hakemiseen jäätyneestä järvestä, juomavedenhakureissuihin yms... ettei gradun kirjoittelusta ois tullut mitään. Nii ja loppuajan istuisin ikkunassa tuijottamassa järven jäälle vakaana aikomuksena bongata joku iso eläin. Mut ainahan sitä voi haaveilla. :)

[QUOTE="vieras";26352994]Aika helposti järjestyy. Mies nimittäin on huomannut että mun kanssa on helpompi elää, kun välillä saan olla viikonlopun ihan yksikseni kotona :D
Mies nappaa lapsen mukaansa ja lähtevät sukulaisiin.[/QUOTE]

Tommonen mies ois aika ok. :)

Vapaata aikaa perheestä saan jos lähden itse jonnekin (kuten viime viikonloppuna Tallinnaan) mutta se on kyllä liian harvinaista herkkua että saisin olla yksin kotona. Tulevana kesänä mies kyllä vie pesueen anoppilaan ainakin muutamaksi päiväksi kun itse olen vielä töissä. Eläköön limitetyt kesälomat :)

Viikonloppua en varmaankaan koskaan. Viikolla saatan saada yön tai pari jos lähden lapsen kanssa toiseen kaupunkiin viemään hoitoon ja jään sinne itsekin miehen ollessa töissä. Jos ja kun toinen lapsi syntyy, veikkaan että vähenee määrä nollaan vapaaseen vuodessa, ellei mies hoida lapsia. Ja siihen että lapsi olisi tarpeeksi iso jätettäväksi menisi huomattava aika.

Me pyritään kerran kuussa kummallekin antamaan aivan oma vkonloppu. Tällöin toinen on sitten muksun kanssa. Mä ainakin kaipaan sitä että saan välillä olla aivan itsekseni ja just niinku huvittaa. Ilman että perhe pörrää kokoajan ympärillä.

Voi tää olis NIIN ihanaa. Mutta ei oo mitään paikkaa mihin mä voisin noi lapset ja miehen lähettää, tietty hotelliin mutta ei oikeen sitä rahaa viitsi maksaa.

Yhteistyössä