Kuinka helposti saat miesvapaan viikonlopun ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
Ja tarkottaa sitä että saat olla aivan yksin, ettei ole lapsiakaan paikalla?

Minua ahdistaa naimisissa olevien puolesta, jotkut teistä ehkä ei koskaan saa olla kotonaan
vuorokautta saati kahta ihan yksin.. jos ei siellä ole lapsia niin sitten joku puoliso ryömii sohvannurkassa.

Muistan kun olin avoliitossa (hyvin vähän aikaa huom), kaipasin silti yksinoloa.
Patistin exän pois kotoa usein viikonlopuiksi, että sain olla yksin.

Minua ahdistaa naimisissa olevien puolesta, jotkut teistä ehkä ei koskaan saa olla kotonaan
vuorokautta saati kahta ihan yksin.. jos ei siellä ole lapsia niin sitten joku puoliso ryömii sohvannurkassa.

Muistan kun olin avoliitossa (hyvin vähän aikaa huom), kaipasin silti yksinoloa.

seurustelevana yyhoona saan niin usein kuin haluan, mutta miks ihmeessä haluaisin miesvapaita? mitä ihmettä tekisin, jos ei olisi lapsia tai miestä maisemissa??

mä rakastan olla YKSIN!!!!!!!!!

luojan kiitos mulla EI ole miestä.

saan laatuaikaa itseni kanssa joka toinen vkl.

rauhassa mennä saunaan, tehdä naamioita, ottaa pari lonkeroa mukaan, ajella jalkakarvat, tehdä jalkahoito, sit syödä hyvin ja rauhassa ja käpertyä sohvannurkkaan peiton kanssa katsomaan leffa tai lukemaan kirjaa, nukkua aamulla pitkään... :p

Ei tuo mies mihinkään kotoa liikahda, joudun lähtemään pois kotoa jos haluan olla itsekseni. Mökille tai hotelliin jos ihan yksikseni, kavereiden luo jos muiden kanssa.

Pelottaa olla etenkin yötä "yksin", lapset nyt on kotona mut yksin omasa sängyssä. Sitä kun on tottunut että siinä vieressä on joku kuorsaamassa..
En mie muutenkaan kovin usein mitään miesvapaata oo vailla, tarvittaesa onnistuu.

No ens viikonloppuna mies lähtee jonnekkin kavereidensa kanssa(on ainakin 1 vuorokauden pois)- noi lapset kylläkin jää kotiin mun kanssa, mut ne menee nukkumaan joskus kahdeksalta. Sen jälkeen saan ihan YKSIN kattoa jotain todella ala-arvoista leffaa, syödä ja juoda pepsi maxia niin pal ku mua huvittaa :p sunnuntaina se tulee jo takas, kun sillon juhlitaan esikoisen 3-v synttäreitä ja vauvan nimiäisjuhlia.

Me pyritään kerran kuussa kummallekin antamaan aivan oma vkonloppu. Tällöin toinen on sitten muksun kanssa. Mä ainakin kaipaan sitä että saan välillä olla aivan itsekseni ja just niinku huvittaa. Ilman että perhe pörrää kokoajan ympärillä.

En mie saa koskaan miesvapaata viikonloppua.
Mies kun tykkää olla kotona ja ei hätää, miekin tykkään olla miehen kanssa kotosalla. :D
Mie en oo koskaan kaivannu mitään vapaata miehestä, joten miun puolesta ei tarvia ainakaan
ahistua. :D

• Tykkää
Reactions: Scindapsus
Ihmiset on erilaisia. Jotkut ei vaan tarvi sellasta täysin omaa aikaa, jolloin ollaan täysin yksin. Tai joillekin riittää joku 1h lenkki tai käynti jumpassa.

Mä taas tykkään olla yksin ja tarviin ihan omaa aikaa ja mielellään mahdollisimman paljon. Tää onkin sit aika usein suhteissa tuottanu ongelmia. Mut mieluummin sit yksin kun suhteessa jossa en koskaan saisi olla yksin.

Mä en oo viimesen 8 kuukauden aikana ollut sekuntiakaan kotona yksin.
Koko sinä aikana kun oon miehen kans ollu (n.16v.) oon ollu yhden yön kotona yksin. 3,5 v. sitten olin arkipäiovisin yksin kotona aina muutaman tunnin, jos siis olin kotona. Sen jälkeen oon ollu yksin jos mies on menny kersojen kans johonkin kylällä käymäs. Tuota pienintä se ei vielä toistaiseksi ota mukaan joten nyt en tosiaan oo yksin koskaan.

Haluaisin olla joskus yksin ja tarttisin sitä myös mutta ehkä sitten joskus.

En saa ikinä. Mutta en ole osannut (vielä) kaivatakaan sitä. Olen ihan yksi kylvyssä kauan,ja koneella,pihalla,lenkillä,kaupungilla ja öö. Minusta on mukavaa kun on aina juttukaveri kun kaipaan sellaista. Joskun yksin asuessani kaipasin aina seuraa.

:D Ihan liian harvoin saan olla ihan yksin...

Kotona tuo on aika harvinaista ja lähinnä kesäaikaan mahdollista, jos mies lähtee lasten kanssa kaverinsa luo 800 kilsan päähän, mutta jos itse lähden vaikka mökille, niin se on helpompi järjestää. Ja syy siihen miksi mies ei voi lähteä mökille lasten kanssa on siinä, että mökki on mun suvun mökki ja mies ei lähde sinne ilman mua, mutta mä voin mennä sinne yksin tai perheen kanssa.

Saisin kun sanoisin että haluan olla yksin viikonlopun. Mutta en kieltämättä kehtaisi lähettää perhettä pois sen takia kun mä haluan..
Kaipaan yksinoloa. Todella kaipaan. Olen sanonutkin miehelle että mun haave olisi alkeellinen erämaakämppä viikoksi, pari viskipulloa reppuun. Mutta sen aika ei oo nyt, kun osa muksuista on pieniä, otan omaa aikaa sitten hamassa tulevaisuudessa.

en mä miesvapaata halua,mut lapsivapaa ois ihan jees..mut kuopus on vielä aivan liian pieni,että raaskisin yökylään laittaa :snotty: muutenkin on jo alkanu vierastamaan,vaikka ikää onkin vasta 3,5 kk :O

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26352822:
Saisin kun sanoisin että haluan olla yksin viikonlopun. Mutta en kieltämättä kehtaisi lähettää perhettä pois sen takia kun mä haluan..
Kaipaan yksinoloa. Todella kaipaan. Olen sanonutkin miehelle että mun haave olisi alkeellinen erämaakämppä viikoksi, pari viskipulloa reppuun. Mutta sen aika ei oo nyt, kun osa muksuista on pieniä, otan omaa aikaa sitten hamassa tulevaisuudessa.

Kuulostaa hyvälle.

• Tykkää
Reactions: Tapiontytär
..mä yritän tässä vasta sisäistää lapsivapaaviikonloppu- sanastoa - käytännön toteutus on sitten jo ihan toinen juttu sinänsä :snotty:....niin että heti perään sanavarastooni tuleekin miesvapaaviikonloppu :O.

On se tää palsta kyllä rikastuttanut mun köyhää elämää jo sanoinkuvaamattomasti...

Joo, oishan se...kyllä minä sen yhden taivasosuuden antaisin.....

Yhteistyössä