Kuinka helposti ottaavat sairaalaan seurantaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sisu

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
20 985
2
36
Siis kun on ajanu auton ympäri (auto pysy renkailla ), ja niskat menny siinä rytäkässä, niin kuinka helposti ottaavat sairaalan päivystyksessä seurantaan, ja seuraako tästä sairasloma? Jos, niin kuinka pitkä? Kokemuksia?

Mä en nyt ole ihan varma, mutta luulisin että harvoin otetaan. Tuo on kuitenkin sellanen vamma, ettei sille sairaalassa voi oikein mitään tehdä, ja tosi yleinen just kolareissa. On kyllä kipeä, ja paranemisessa voi kestää pitkään.

Jos alkaa tulla puutosoireita (esim. puutumista tms.), niin sitten tietysti sairaalaan.

Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Mä en nyt ole ihan varma, mutta luulisin että harvoin otetaan. Tuo on kuitenkin sellanen vamma, ettei sille sairaalassa voi oikein mitään tehdä, ja tosi yleinen just kolareissa. On kyllä kipeä, ja paranemisessa voi kestää pitkään.

Jos alkaa tulla puutosoireita (esim. puutumista tms.), niin sitten tietysti sairaalaan.

Mies on just tarkastuksessa sairaalassa, kun ajoi työajalla tuon kolarin, niin pitää saada dokumentti firman papereihin, että on työtapaturma. Mutta mietin vaan, et päästääköhän ne pois sitä tänään, oli huonovointinen lisäksi lähtiessä, varmaan jonkunasteinen aivotärähdys lisäksi :(

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
toivottavasti pääsee pian kotiin lepäämään. :hug:

OYS:an yhteispäivystys on semmonen paikka, ettei sieltä tulla parissa tunnissa pois :kieh: Kerran odotettiin kuumeisen lapsen kans 8 h, että päästiin lääkärille |O

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
toivottavasti pääsee pian kotiin lepäämään. :hug:

OYS:an yhteispäivystys on semmonen paikka, ettei sieltä tulla parissa tunnissa pois :kieh: Kerran odotettiin kuumeisen lapsen kans 8 h, että päästiin lääkärille |O

huh huh..minä kun luulin että meilläpäin on hidasta toimintaa. :o |O :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
vaikee sanoo mitä on niskalle tapahtunut. kuvata se tarvii ainakin.

Ei kai sitä nyt kuvata tarvi. Niskat retkahtanut, tuskin otetaan seuraantaan. Jos on kovin huonovointinen, sekava ja muistamaton, niin sitten tietenkin.

Yhteistyössä