Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Missä päin? Itse kun menen synnyttämään Keski-Suomen Keskussairaalaan.
Riippuu aika paljon sairaalan käytännöistäkin. Siellä missä synnytin, niin ensisynnyttäjät tais olla neljä vuorokautta ainakin.
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;29625367:Se vauvan tarkastuskäynnin on 2vrk ja Ei tarvitse odottaa sairaalassa, vaan voi lähteä vaikka yhden yön jälkeen kotiin ja sitten käydä näyttämässä vauvaa kun se 2 vuorokautta on tullut täyteen. Itse olin esikoisen kanssa sen 50 tuntia sairaalassa ja sitten kotiin
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;29625380:Minä en tiennyt että jossain saisi olla noin pitkään jos ei mitään ihmeellistä ilmeen, mahd.nopeasti nakkaavat pois. 2 vuorokautta olen pisimmillään sairaalassa ollut, 4 kertaa sy nnyttänyt
Kaverilla 4 sektiota, joka kerran ollut vain sen 2 vuorokautta...Mulla on esikoinen leikattu. Silloin oltiin sairaalassa leikkauspäivä+ 5 päivää. Toisen synnyttyä sanoin vielä pöydällä paikattavana olleena, että voin lähtä sitten heti kotiin ku vaan mahdollista. Mulle sanottiin, että kyllä se kolme päivää täällä uudelleen synnyttäjätkin ruukaa olla. Loppupeleissä minun ei tarvinnu olla kuitenkaan ku kaksi yötä, synnäri oli aika täynnä niin tarvitsivat petipaikan.
Mutta minusta muuten ollaan se neljä vuorokautta. Taisin kysyäkin syytä tähän jossakin vaiheessa niin mulle vastattiin, että terkkareilta oli tullu toivetta, että ei päästettäis liian aikasin kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;29625440:Kaverilla 4 sektiota, joka kerran ollut vain sen 2 vuorokautta...
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;29625440:Kaverilla 4 sektiota, joka kerran ollut vain sen 2 vuorokautta...
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;29625431:Sen aikamäärei tulee ductuksen sulkeutumisesta, ja se sulkeutuu keskimäärin 15 tunnin kuluttua syntymästä, kahden vurokauden kuluttua kaikilla on sulkeutunut ja viat tulevat esille. olisi aika erikoista jos yksi sairaanhoitopiiri poikkeaisi vuorokauden mitalla hoitolinjasta, eli tuskin on yleinen ohje osastolla, vaan vain sinulle