Kuinka hankkia astma?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hulluko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Jaa, tälläistä tällä kertaa. :D

Juu, kaksitoistavuotias lapsi, joka kirjoittaa noin hyvää selkokieltä, tilailee ulkomailta tavaraa (omaan laskuunsa, totta kai, luultavasti omalla paypall-tilille tai omalla luottokortilla) ja tietää vielä kutsua Scarlettia haravaksi... :whistle: :whistle:
 
Eiku tässä talossa on todennäköisesti hometta, faija vaan ei pidä mahdollisena. Mm. ummehtunut ilma jos lähtee aamulla ja tulee illalla niin sen huomaa, talon ikä, nuha mulla, vettä ei kerran tullut suihkusta kun se avattiin, ja hetken päästä se suljettiin. Myöhemmin sieltä tuli vettä. Kysymys kuuluu: Mihin muutaman minuutin laskettu vesi katosi? Talon rakenteisiinko? En tiedä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Jaa, tälläistä tällä kertaa. :D

Juu, kaksitoistavuotias lapsi, joka kirjoittaa noin hyvää selkokieltä, tilailee ulkomailta tavaraa (omaan laskuunsa, totta kai, luultavasti omalla paypall-tilille tai omalla luottokortilla) ja tietää vielä kutsua Scarlettia haravaksi... :whistle: :whistle:

Näin juuri. Moniko 12v kykenee tuollaseen ajatteluun ja kirjoitustyyliin :D :whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä