Kuinka hankkia astma?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hulluko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:
Sullahan on jo jotain, johon voit hakea lääkityksen.

Veikkaan, että jollain tasolla se tekee myös sun elämästä ei niin maksimaalisen hienoa.

Mutta jos se ei riitä, niin ainahan voi harkita vapaaehtoista amputaatiota, tai oletko miettinyt jos koittaisit maksasi pilata?

On on, mutta ei taida vaan olla psyykenläkkeitä vielä inhalaattoreissa täällä suomessa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulluko:
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:
Sullahan on jo jotain, johon voit hakea lääkityksen.

Veikkaan, että jollain tasolla se tekee myös sun elämästä ei niin maksimaalisen hienoa.

Mutta jos se ei riitä, niin ainahan voi harkita vapaaehtoista amputaatiota, tai oletko miettinyt jos koittaisit maksasi pilata?

On on, mutta ei taida vaan olla psyykenläkkeitä vielä inhalaattoreissa täällä suomessa?

Siis se hemmetin inhalaattoriko sua kiehtoo? No joskus aikoinaan ainakin oli semmosia inhalaattoreita, joissa ei ollut lääkettä sisällä ollenkaan, vaan ne olivat tarkoitettu lapsille astmalääkkeen ottamisen harjoittelua varten. Kysele jostain sellasta, jos se inhalaattorin käyttö jotenkin kiehtoo...

Tuota, saanko kysyä, että minkä ikäinen sä oikeen olet!?!
 
Porvoossa asuminen saa aikaan astman kaltaisia oireita. Hengenahdistusta, kuivaa yskää öisin, varsinkin aamuyöllä on joskus vaikea olla jne. Oireisiin kuuluu myös allergiaoireita monille toisille tuntemattomille ainesosille.
 
Hernenenä, olen 12-vuotias, täytän toukokuussa 13, kuinka niin?


Kyllä kiehtoo, mutta sen inhalaattorin pitäisi sisältää myös oikeata ainetta. Vrt. oikean auton ja oikean auton kaltaista autoa, joka ei toimi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulluko:
Hernenenä, olen 12-vuotias, täytän toukokuussa 13, kuinka niin?


Kyllä kiehtoo, mutta sen inhalaattorin pitäisi sisältää myös oikeata ainetta. Vrt. oikean auton ja oikean auton kaltaista autoa, joka ei toimi.

Mä voin lapsukainen kertoa, että sä et hyödy siitä lääkkeestä mitenkään, koska sinulla ei ole astmaa. Korkeintaan saat vain ikäviä sydämentykytyksiä ja tärinää. Mitä luulet niistä saavasi?

Ei herran jumala, ei näin sairaita ihmisiä voi olla "vapaalla jalalla" ilman lääkitystä.. eihän..
 
Löysin http://www.medstore.biz/prescriptions/pulmicort/ jossa myydään pulmicorttia. Onkohan mitään järkeä tilata tuolta? Ventoline lähtee tuolta samasta paikasta, eri nimellä tosin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Auts:
Sä olet ihan varmaan näitä äitejä, jotka sairastuttaa lapsensa tahallaan, että pääsee lääkäreiden luokse ja saa sitä kautta huomiota.

Paitsi, että nyt just tajusin ettet sä ole edes vielä aikuinen.
 
Olis ihan mielenkiintosta tietää millä 12v tilaa tuollasia tavaroita, kun yleensä tarvitaan luottokortti tms. Noh, tapansa vissiin kullakin. Jos haluaa hengellään leikkiä, nii mikäs siinä. Ennemmin mä suosittelen psykiatrista hoitoa lapselle, joka ei ole saanut haluamaansa huomiota.
 
Edelleen otan kiitollisena vastaan vinkkejä, kuinka saada astma.
Homeasunto ja yskän hoidotta jättäminen ja maksimaalinen altistuminen eläinpölyille ovat jo listalla.

Niitä vinkkejä, niitä vinkkejä.
 
Edelleen otan kiitollisena vastaan vinkkejä, kuinka saada astma.
Homeasunto ja yskän hoidotta jättäminen ja maksimaalinen altistuminen eläinpölyille ovat jo listalla.

Niitä vinkkejä, niitä vinkkejä.
 
Drugdelivery.com suostuu myös Western Unionin käyttöön, eli en tartte luottokorttia. Tietysti se on aika ikävää jos tulee soitto tullista, että poikanne jani-petteri on tilannut epipenin, ja joudutaan tekee esitutkinta ja ottamaan yhteyttä sosiaaliviranomaisiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulluko:
Edelleen otan kiitollisena vastaan vinkkejä, kuinka saada astma.
Homeasunto ja yskän hoidotta jättäminen ja maksimaalinen altistuminen eläinpölyille ovat jo listalla.

Niitä vinkkejä, niitä vinkkejä.

12-vuotiaan vaikeampi muuttaa omilleen?
Vanhemmat huolehtivat tuon ikäisen lääkäriin yskän takia?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä