Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no eiköhän se kertyny omaisuus (miehen säästöt)ole yhteistä jos avioero tulee?meillä omat rahat, vuokra+vesi menee puoliksi yhteiseltä tililtä (ei muuta käyttöä).
se kumpi käy kaupassa maksaa omalta tililtään (mä käyn enemmän)
sähkön ja kotivakuutuksen maksan minä
autoverot + vakuutukset maksaa mies, minä joskus
mies ostanut autot omilla rahoillaan
lasten vaatteet ja menot mun pussista (suunnittelen, et ku täyttävät 9, mies saa maksaa täysikäiseksi asti)
- eli käytännössä minä elätän perheen ja mies säästää rahansa, tosin isommat hankinnat menee miehen pussista (autot, pesukoneet jne, roudaa pihinä miehenä Saksasta)
- mutta olen aina ollut sitä mieltä, et lapsia vasta sitten kun pystyy ne elättään ja näin se sit menikin (vähän omaan nilkkaan)
Mies maksaa vuokran ja pankkilainan. Minä kaikki muut laskut.Ne menee aika tasan. kaikki loput rahat mitä jää on käytännössä minun. päätän mihin ne käytetään ja mies ei taida edes tietää paljon sillä on rahaa tilillään. Ei sitä vaan kiinnosta. Jos se tarvii jotain se käskee mun ostaa tai kysyy onko tilillä rahaa ostaa sitä ja tätä..Sitten rouva päättää onko vai ei..Mulla on molempien pankkikortit ja verkkopankki tunnukset. Myös sen credit puoli on mulla käytössä.. Kuulostaa kamalalta miehen kannalta, mut eipä tuo oo asiasta valittanu..
Mies maksaa vuokran ja pankkilainan. Minä kaikki muut laskut.Ne menee aika tasan. kaikki loput rahat mitä jää on käytännössä minun. päätän mihin ne käytetään ja mies ei taida edes tietää paljon sillä on rahaa tilillään. Ei sitä vaan kiinnosta. Jos se tarvii jotain se käskee mun ostaa tai kysyy onko tilillä rahaa ostaa sitä ja tätä..Sitten rouva päättää onko vai ei..Mulla on molempien pankkikortit ja verkkopankki tunnukset. Myös sen credit puoli on mulla käytössä.. Kuulostaa kamalalta miehen kannalta, mut eipä tuo oo asiasta valittanu..