Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No ei, kun ihan sun silmies edessä hyvä nainen!
Kuuntele linkin biisi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No ei, kun ihan sun silmies edessä hyvä nainen!
Olitte kerinnyt jo monta minuuttia puhua kun mä vasta huomasin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No ei, kun ihan sun silmies edessä hyvä nainen!
B)
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No ei, kun ihan sun silmies edessä hyvä nainen!
B)
Mikset sä kommentoi mun nimimerkkiehdotustani? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No ei, kun ihan sun silmies edessä hyvä nainen!
B)
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No ei, kun ihan sun silmies edessä hyvä nainen!
B)
:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No ei, kun ihan sun silmies edessä hyvä nainen!
B)
:snotty: