"tuksu on kuin marilyn" ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jessus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siskonsa kehuu feissarissa Seiskan sivuilla:
Julia Tukiainen No haista Xxxx Xxxxx home!!!!! Johanna on sanoinkuvaamattoman kaunis tällä videolla ja kopio Marilynistä. Olen äimistynyt kun näin tän videon, toki olin katsomassa kuvauksia, mutta varsinkin tämä musta valkoinen versio on äimistyttävän fantastisen glamourisen KAUNIS. Johanna näyttää 60 luvun TÄHDELTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

miksi te katotte sitten näitä tuksun videoita jos tarkoitus on vaan haukkua. Kiusaamista täällä palstalla ei siedetä mutta annas olla kun on tuksu niin johan alkaa räpätys, menkää itseenne

Mun mielestä alkaa mennä jo "pyhäinhäväistyksen" puolelle... :( Marilyn kääntyis haudassaan, jos tietäs, että tuollasta juottopossua verrataan häneen... Ehkä naama on saatu näyttämään hyvällä maskilla Marilyniltä, mutta kroppa onkin sitten jotain aivan muuta.

[QUOTE="moi";28395305]miksi te katotte sitten näitä tuksun videoita jos tarkoitus on vaan haukkua. Kiusaamista täällä palstalla ei siedetä mutta annas olla kun on tuksu niin johan alkaa räpätys, menkää itseenne[/QUOTE]

Samaa miettinyt..

kauheet noi huulet, ku jollain ankalla
Rubber_duck.jpeg

Kunpa tajuaisi, tai joku läheinen tajuaisi, että tarvitsee apua =( Juomisongelma on ihan selvä. Senhän näkee jo kasvojen turvotuksesta. Lääkkeitäkin menee varmasti ihan kivasti =(