Oliko ostamasi kuinka vanhat?Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Olikohan rv25 tienoilla, ostin nimenomaan emmaljungan edget, käytettynä 250?, mikä ei minusta ole paha kun kattoo ovh:ta kaupassa...
Oliko ostamasi kuinka vanhat?Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Olikohan rv25 tienoilla, ostin nimenomaan emmaljungan edget, käytettynä 250?, mikä ei minusta ole paha kun kattoo ovh:ta kaupassa...
No ei sitten niinku mitää hajua, melkein uusilta nuo näyttää...Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Oliko ostamasi kuinka vanhat?Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Olikohan rv25 tienoilla, ostin nimenomaan emmaljungan edget, käytettynä 250?, mikä ei minusta ole paha kun kattoo ovh:ta kaupassa...
Mistä löysit?Alkuperäinen kirjoittaja Maira:No ei sitten niinku mitää hajua, melkein uusilta nuo näyttää...Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Oliko ostamasi kuinka vanhat?Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Olikohan rv25 tienoilla, ostin nimenomaan emmaljungan edget, käytettynä 250?, mikä ei minusta ole paha kun kattoo ovh:ta kaupassa...
Tutun sukulainen oli kauppaamassa sellasia, kerkes viemää ne jo kirpputorille mut onneks ehin hakemaan ne poies sieltä..Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Mistä löysit?
No niin mustakin aivan liikaa!!! Aika tuuria jos jostain löytäisi edullisemmin... mitä nyt oon huutsikkaa selaillu. Siksi kiinnostuinkin noista mitä kyselin... kuosin ja hinnan vuoksi. Mutta toi 7vuoden käyttöikä ja siihen päälle vielä kolmisen vuotta lisää... pistää kyllä miettimään.Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Tutun sukulainen oli kauppaamassa sellasia, kerkes viemää ne jo kirpputorille mut onneks ehin hakemaan ne poies sieltä..Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Mistä löysit?
Mun mielestä joku 400-600? käytetyistä on todellakin liikaa!Vaikka kuinka on emmaljungat, johan tolla rahalla hakee jo uudet liikkeestä..Sen parisataa mä suostun niistä vielä maksamaan, mut en tollasia rahoja..
Mä kuulun just näihin odottajiin, jotka yrittää blokata vauvan pois ajatuksista. :ashamed: Edellinen pienemme menehtyi vastasyntyneenä, joten luotto elämään on mennyt. En osaa ajatella ollenkaan, että meille tulisi elävä vauva vaikka viikkoja on jo 26. Mitään en suostu laittamaan valmiiksi enää, niitä on niin kamala kerätä jälkeenpäin pois :'( Sitten jos saamme pitää tämän vauvan, yritän sitten synnärillä sopeutua hänen saapumiseensa. Ei ehkä kauhean terve suhtautumistapa tämä ole, mutta parempaankaan en pysty.Alkuperäinen kirjoittaja rv 38:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä en ymmärrä tuota että heti kun plussataan elämä on täyttä raskautta ja vauvatavaraa. antaa ajan kulua ja ostaa myöhemmin kun on pienentyny mm keskenmenon riski
Mä kyllä ymmärrän! sehän on vaan ihana juttu että alkaa luomaan suhdetta ja valmistautumaan vauvan tuloon! mitä aikaisemmin sen parempi! Enemmän huolissani oon niistä jotka yrittää blokata koko vauvan ajatuksistaan ja sopeutua vasta synnärillä kun vauva on siinä. Sitte kauheella kiireellä ostaa tavaroita kun aiemmin ei oo uskaltanut...
Sen 9 kk jaksaa huomattavasti paremmin kun antaa itsensä rakastua vauvaan ja se ei ketään haittaa vaikka pari ylimääräistä bodyä jäis käyttämättä.
Elämään pitää uskaltaa luottaakin välillä,riskien murehtiminen on vain ajanhukkaa! Siis tuollaisten riskien johon itse ei mitään kumminkaan voi vaikuttaa.
:hug: teet ajan kanssa, varmasti kaiken kerkeet tehdä kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja banskuliini:Mä kuulun just näihin odottajiin, jotka yrittää blokata vauvan pois ajatuksista. :ashamed: Edellinen pienemme menehtyi vastasyntyneenä, joten luotto elämään on mennyt. En osaa ajatella ollenkaan, että meille tulisi elävä vauva vaikka viikkoja on jo 26. Mitään en suostu laittamaan valmiiksi enää, niitä on niin kamala kerätä jälkeenpäin pois :'( Sitten jos saamme pitää tämän vauvan, yritän sitten synnärillä sopeutua hänen saapumiseensa. Ei ehkä kauhean terve suhtautumistapa tämä ole, mutta parempaankaan en pysty.Alkuperäinen kirjoittaja rv 38:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä en ymmärrä tuota että heti kun plussataan elämä on täyttä raskautta ja vauvatavaraa. antaa ajan kulua ja ostaa myöhemmin kun on pienentyny mm keskenmenon riski
Mä kyllä ymmärrän! sehän on vaan ihana juttu että alkaa luomaan suhdetta ja valmistautumaan vauvan tuloon! mitä aikaisemmin sen parempi! Enemmän huolissani oon niistä jotka yrittää blokata koko vauvan ajatuksistaan ja sopeutua vasta synnärillä kun vauva on siinä. Sitte kauheella kiireellä ostaa tavaroita kun aiemmin ei oo uskaltanut...
Sen 9 kk jaksaa huomattavasti paremmin kun antaa itsensä rakastua vauvaan ja se ei ketään haittaa vaikka pari ylimääräistä bodyä jäis käyttämättä.
Elämään pitää uskaltaa luottaakin välillä,riskien murehtiminen on vain ajanhukkaa! Siis tuollaisten riskien johon itse ei mitään kumminkaan voi vaikuttaa.
Olen miettinyt tota auto juttua. Mutta haluan isolla kopalla olevat vaunut, jotta lapsi pystyy nukkua niissä mahdollisimman pitkään.Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Mun täytyy kyllä lisätä että nuo emmaljungat kovalla kopalla ei todellakaan ole ne kätevimmät, okei, voit käyttää koppaa sänkynä kylässä jne..Mutta milläs pirulla kuljetat koko höskän?Vaikka meillä on audin farkku, niin vaunuja ei kyytiin saada jos koko porukka lähtee eli koira, minä, mies ja vauva + tavarat, ne yksinkertaisesti vie vaan ihan perkeleesti tilaa..Kotona ovat kyllä tosi hyvät kun eivät oo maaston kanssa niin nirsoja + tosi tukevat, mutta pakko se on meidänkin hankkia gracon matkikset että saa jossain poikaa tuupata kun muualle lähtee.
No siihen tarkoitukseen nuo on passelit, mut varaudu siihen että tilaa ne vie ja PALJON.Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Olen miettinyt tota auto juttua. Mutta haluan isolla kopalla olevat vaunut, jotta lapsi pystyy nukkua niissä mahdollisimman pitkään.
Esikolla oli Brio Kombit ja ei mahtunu kuin 6kk ikään asti kopassa nukkumaan. Lyön pääni pantiksi että tulokkaasta tulee isompi.Alkuperäinen kirjoittaja Maira:No siihen tarkoitukseen nuo on passelit, mut varaudu siihen että tilaa ne vie ja PALJON.Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Olen miettinyt tota auto juttua. Mutta haluan isolla kopalla olevat vaunut, jotta lapsi pystyy nukkua niissä mahdollisimman pitkään.