Kuinka aikaisin raskautta olette ostaneet vaunut?

• Viestiketjun aloittaja essi81 harmaana
  • Ensimmäinen viesti
nafu
Alkuperäinen kirjoittaja essi81 harmaana:
Itsellä viikkoja vasta 8 ja risat... Mutta siistejä ja käytettyjä emmaljungia etsin ja nyt osu kohdalleen. Hintakin aivan loistava pussille.

Sitä vaan miettii... että onko liian aikasta. Ja kerkeishän tässä vastaan tulla varmaan vastaaviakin, mutta en tiiä sitten...
Ota ihmeessä. Myyt pois, sitten jos jotain käykin. Meille ostettiin lahjaksi myös suunnilleen noilla viikoilla. Nyt menossa rv 35, joten tulenevat käyttöönkin. :)

vieras
aika monessa lastentarvikeliikkeesä on takuu, joka ottaa vastaan vaunut, jos jotain sattuu. ja asioita on turha murehtia etukäteen, kyllä sitä murhetta riittää siinä vaiheessa, jos oikeesti jotain sattuu.

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
googletin niin 2005 vuoden mallis on ainaski ollu käsijarru :D
Yritin kysyä myyjältä, mutta myyjä itse on ostanu ne viime kesänä yhden lapsen käytössä olleelta. Ei siis tiennyt vuosimallia :(

Ne on sen verta kaukana että en pääse itse niitä edes paikanpäälle katsomaan... Ehkä mun sitten kantsii vaan katella vielä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä en ymmärrä tuota että heti kun plussataan elämä on täyttä raskautta ja vauvatavaraa. antaa ajan kulua ja ostaa myöhemmin kun on pienentyny mm keskenmenon riski
Kuluta sinä vaan omaa aikaasi niin kuin parhaaksi näet ja anna muiden olla ja elää myös =)

Me ostettiin vaunut joskus rv 34 tienoilla, vaikka ensin oli tarkoitus ostaa vasta vauvan synnyttyä. Tuli kuitenkin ok tarjous kun Lastentarvike muutti, niin ostettiin yhdistelmät sitten. Nappiin meni värivalintakin vaikkei sukupuoli ollut tiedossa.

rv 38
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä en ymmärrä tuota että heti kun plussataan elämä on täyttä raskautta ja vauvatavaraa. antaa ajan kulua ja ostaa myöhemmin kun on pienentyny mm keskenmenon riski

Mä kyllä ymmärrän! sehän on vaan ihana juttu että alkaa luomaan suhdetta ja valmistautumaan vauvan tuloon! mitä aikaisemmin sen parempi! Enemmän huolissani oon niistä jotka yrittää blokata koko vauvan ajatuksistaan ja sopeutua vasta synnärillä kun vauva on siinä. Sitte kauheella kiireellä ostaa tavaroita kun aiemmin ei oo uskaltanut...
Sen 9 kk jaksaa huomattavasti paremmin kun antaa itsensä rakastua vauvaan ja se ei ketään haittaa vaikka pari ylimääräistä bodyä jäis käyttämättä.
Elämään pitää uskaltaa luottaakin välillä,riskien murehtiminen on vain ajanhukkaa! Siis tuollaisten riskien johon itse ei mitään kumminkaan voi vaikuttaa.

Yhteistyössä