Mirkam
Raskausviikkoja oli 19.
Ei ole tarjouksessa mutta kyseiset vaunut oli loppuunmyyty ja enää oltiin saatu 2 ja me saatiin toiset=)
Ai niin vanhat?Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Siinä on toi käsijarru nii mun mielestä noi on 2000-luvun alkupäästä olevat
Kerro nyt mitä noista pyydetään ?Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Ai niin vanhat?Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Siinä on toi käsijarru nii mun mielestä noi on 2000-luvun alkupäästä olevat
250eAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kerro nyt mitä noista pyydetään ?Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Ai niin vanhat?Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Siinä on toi käsijarru nii mun mielestä noi on 2000-luvun alkupäästä olevat
Siis en mä oo 100% varma. voisitko ktysyä myyjältäAlkuperäinen kirjoittaja Essi81:Ai niin vanhat?Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Siinä on toi käsijarru nii mun mielestä noi on 2000-luvun alkupäästä olevat
Ota ihmeessä. Myyt pois, sitten jos jotain käykin. Meille ostettiin lahjaksi myös suunnilleen noilla viikoilla. Nyt menossa rv 35, joten tulenevat käyttöönkin.Alkuperäinen kirjoittaja essi81 harmaana:Itsellä viikkoja vasta 8 ja risat... Mutta siistejä ja käytettyjä emmaljungia etsin ja nyt osu kohdalleen. Hintakin aivan loistava pussille.
Sitä vaan miettii... että onko liian aikasta. Ja kerkeishän tässä vastaan tulla varmaan vastaaviakin, mutta en tiiä sitten...
Yritin kysyä myyjältä, mutta myyjä itse on ostanu ne viime kesänä yhden lapsen käytössä olleelta. Ei siis tiennyt vuosimalliaAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:googletin niin 2005 vuoden mallis on ainaski ollu käsijarru
Tottahan tämäkin on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä en ymmärrä tuota että heti kun plussataan elämä on täyttä raskautta ja vauvatavaraa. antaa ajan kulua ja ostaa myöhemmin kun on pienentyny mm keskenmenon riski
Joo... Ja onhan ne sitten kyllä aika vanhat... Jos meilläkin kolme vuotta niitä käytetään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aaika kalliit minusta ikään nähden!!!!!
Kuluta sinä vaan omaa aikaasi niin kuin parhaaksi näet ja anna muiden olla ja elää myös =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä en ymmärrä tuota että heti kun plussataan elämä on täyttä raskautta ja vauvatavaraa. antaa ajan kulua ja ostaa myöhemmin kun on pienentyny mm keskenmenon riski
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä en ymmärrä tuota että heti kun plussataan elämä on täyttä raskautta ja vauvatavaraa. antaa ajan kulua ja ostaa myöhemmin kun on pienentyny mm keskenmenon riski