Kuin usein vedätte "kännin päälle"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muutaman kerran vuodessa, ehkä noin kolmen kuukauden välein. Vanhuus tulee, kun sitä rapulaa ei saa enää rauhassa parannella/nukkua pois niin ei taho jaksaa käydäkään niin usein kun tietää millainen seuraava päivä on...

keskinmäärin 2krt/kk, joinain kuukausina vain kerran ja joinain jopa kolme kertaa.. joten keskiarvoksi vois laskea tuon 2 krt. Ja yleensä juon vaan baarissa/keikalla, kotona korkeintaan yhden tai kaksi.
Muksu on täällä kotona isänsä kanssa, kun minä olen humaltumassa kaupungilla.

En ole ollu kännissä sitten vuoden 2003 hiihtoloman... sitä ennen tuli otettua kännejä säännöllisesti pari kolme kertaa kuussa... kankkune on ollut armoton, joten näitten kahden pienimmän jälkeen tulin siihen tulokseen, ettei roppa kestä enää kankkusta ja juon vaan sillon tällön yhen sidun ja siihen se saa jäädä... ei ole edes mieli kunnon känniä tehny vetää... olenko siis jotenkin outo ;)

Kesällä saatan käydä pari kolme kertaa kuussa viihtellä, mut syksy kun tulee niin ei tee mieli usein, omantunnon tuskia en pode, mulla on ihana mies ja pojalla loistava isä joka kyllä hoitaa asiat kotona.
Kotona tissuttelua en harrasta enkä halua oppiakaan harrastamaan.

Kerran vuodes tai harvemmin otan "kännit" .Olen viimeiset 8 vuotta ollut joko raskaana tai imettänyt aika paljon.nytkin 34+6. Eli seuraavan kerran pääsen vapaasti ottelemaan ehkä ensi syksynä,kun imetän kuitenkin ainakin sen vuoden.Tosin kun yöimetys päättyy voi ottaa sen yhden saunasiiderin,ehkä noin kerran parissa kuussa

Viimeksi olen ollut humalassa kaksi vuotta sitten. Lapsen syntymän jälkeen en kertaakaan. Tuli nuorempana mentyä. Nyt ei ole aikaa, eikä halujakaan baareissa juosta. Viinilasillisen olen muutaman kerran ottanut. Se riittää minulle vallan mainiosti. :)

no baarissa tuli käytyä 1,5v aikana kokonaiset 3 kertaa joista yhden kerran lähes selvinpäin. joskus saunasiiderin kyllä oon ottanut tai istahtanut terassille yhdelle, ennen tätä tilaa siis.

Harvemmin mitään kännejä tulee enää vedettyä, ei oikein enää kiinnostakaan, 1-2 sidukkaa tai olutta voi saunan päälle lauantaina ottaa jos siltä tuntuu. Koskakohan olen mahtanut viimeksi olla kunnon kännissä...? En muista. :whistle: Lapset ovat kuitenkin ihan kotosalla ja nukkumassa, kun olusen tai sidukan otan. Enkä ole mikään absolutisti. :saint: