kuin kauan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipeä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kipeä

Vieras
kuin kauan teillä on synnytyksen jälkeen menny että kipu on lähteny? itselläni alkaa kävellessä ja kun seison paikallaan kauan kummasti pakottaan/särkemään alapäätä ihan hirveenä,mistä tää johtuu?synnytyksestä 7vrk:tta. sain synnytyksessä vaan ensinmäisen asteen repeämät,joten kuin kauaa menee että tikit "sulavat" pois??
kiitos etukäteen vastauksista. :attn:

jos sulla on paikat vielä senverran turvoksissa... mulla itellä kesti kans jonku aikaa tommonen ja sit oli vielä tikit auenneet vähän ja mieletön mustelma tuherossa...ai jai,ei ollu elämä sillon herkkua..mut koita kestää! kyl se siitä! :D :hug:

mua alkaa melkeinpä itkettämään kun muistelen noita aikoja... välilihan leikkaushaava oli kipeämpi kuin itse synnytys, tai siltä se ainakin tuntui. muistaakseni parin viikon päästä tikit suli pois/langan palasia tuli housuihin. noin kuukauden oli sillein kipee että jos seisoi kauan niin alkoi pakottamaan. niin kauan kun tikit oli niin istuminen sai vedet silmiin. Mutta kyllä siitä selvisi, panadolin avulla. Se vie ainakin vähän turvotusta pois eli paineen tunne ja kipu ovat hiukkasen lievemmät.

mulla helpotti oikestaan heti kun tikit suli noin 10 pv synnytyksen jälkeen. mulla leikattiin myös ja repeämä tuli leikkaushaavasta sisäänpäin, eli mulle laitettiin tikkejä ihan sisällekin. mut kivut tosiaan häipy tikkien myötä.

Yhteistyössä