Saaru Aktiivinen jäsen 29.08.2004 1 704 0 36 22.06.2007 #1 Elikkäs kuinka saa viestiin lisättyä jonkun kuva esim vaikka netistä??Kiitos jo etukäteen :flower:
K kookosta Aktiivinen jäsen 02.02.2007 18 491 0 36 22.06.2007 #2 Painat eka tuota nappia missä on maiseman kuva, kopioit kuvan osotteen ja liität kirjoitus ruutuun ja painat uudelleen sitä maisema nappia.
Painat eka tuota nappia missä on maiseman kuva, kopioit kuvan osotteen ja liität kirjoitus ruutuun ja painat uudelleen sitä maisema nappia.
H HYLLYVÄLYYLI Jäsen 01.10.2004 759 1 16 22.06.2007 #3 Painat kuvan kohdalla hiiren oikeata ja valitset sieltä "kopio kuvan osoite" Sitten tulet tänne ja liität sen tähän tekstiin Ja sitten maalaat sen linkin ja painat noista nappuloista mitä on hymiöiden yllä niin MAISEMAN KUVAA öö ymmärsitkö?
Painat kuvan kohdalla hiiren oikeata ja valitset sieltä "kopio kuvan osoite" Sitten tulet tänne ja liität sen tähän tekstiin Ja sitten maalaat sen linkin ja painat noista nappuloista mitä on hymiöiden yllä niin MAISEMAN KUVAA öö ymmärsitkö?
Saaru Aktiivinen jäsen 29.08.2004 1 704 0 36 22.06.2007 #4 äsken kokeilin yhtä kuvaa just noin eikä se näkynyt...Jospa se johtu kuvasta. Pitää kokeilla uudestaa. Kiitos :flower:
äsken kokeilin yhtä kuvaa just noin eikä se näkynyt...Jospa se johtu kuvasta. Pitää kokeilla uudestaa. Kiitos :flower: