Kui saa kuvan liitettyä viestiin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saaru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Painat kuvan kohdalla hiiren oikeata ja valitset sieltä "kopio kuvan osoite"
Sitten tulet tänne ja liität sen tähän tekstiin
Ja sitten maalaat sen linkin ja painat noista nappuloista mitä on hymiöiden yllä niin MAISEMAN KUVAA

öö ymmärsitkö?
 
äsken kokeilin yhtä kuvaa just noin eikä se näkynyt...Jospa se johtu kuvasta. Pitää kokeilla uudestaa. Kiitos :flower:
kukka_pieni.jpg
 

Yhteistyössä