ku naiset valittaa että miehet jättää pöntön kranssin ylös...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja lapsellinen67:
Juu, olen tiennyt. :) Ja nykypäivänäkin on jalkavoiteita, joissa on ureaa. ;)

Noin yleensäkään en ymmärrä tuollaisista pikkuasioista nipottamista. Miksi miehiä pitää "kouluttaa" tekemään kaiken juuri tismalleen naisten mielipiteiden mukaan?
Ahdistaa ajatuskin miehestä joka on alistettu pissimään istualtaan. :o

Alistettu? :o Minunko mies? Ei mun ole tarvinnut koskaan sanoa sille, että miten sen pitää pissata.

Mites muuten, kakkiiko teidän muiden miehet myös seisaallaan?

Ajatteles vaikka uroskoiraa. Paskalla olleessaan kykkii selkä köyryssä, kustessa nostaa jalkaa. Kusi kusena, paska paskana.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies miehenä:
Siis ihan tottako on miehiä, jotka kusevat pitkin pöntön reunoja jos seisaaltaan kusevat?! Miten se voi olla mahdollista? Mun mies onneks osaa tähdätä oikeeseen paikkaan. Ja mitä tulee miehen istuviltaan kusemiseen, niin hahhah! Niin tyttömäistä 'miestä' en haluaisi.

Säälittävää, oikeasti. Miehesi varmaan myös paskoo seisaallaan. kai hänellä on sitten joku tähtäin, tai hän on niin lyhyt, että sen takia osuu pyttyyn.

Ei ihan totta... miten ihmeessä säälittävää? Ja kuten täällä jo lukeekin, niin paskominen ja kuseminen ovat eri asioita. Mikä sinua risoo?

Alkuperäinen kirjoittaja Yks vaan:

Noin yleensäkään en ymmärrä tuollaisista pikkuasioista nipottamista. Miksi miehiä pitää "kouluttaa" tekemään kaiken juuri tismalleen naisten mielipiteiden mukaan?

Alistettu? :o Minunko mies? Ei mun ole tarvinnut koskaan sanoa sille, että miten sen pitää pissata.

Ajatteles vaikka uroskoiraa. Paskalla olleessaan kykkii selkä köyryssä, kustessa nostaa jalkaa. Kusi kusena, paska paskana.
Ja mies miehenä. No nyt mä ymmärrän paljon paremmin, mitä sä miehellä tarkotat.

Alkuperäinen kirjoittaja Yks vaan:

Ja mies miehenä. No nyt mä ymmärrään paljon paremmin, mitä sä miehellä tarkotat.

Jes! :D

Jostain luin, että pöntöstä lentää pisarat ainakin metrin verran kun vessaa vetää.. että jos pitää hammasharjaansa esillä eikä kaapissa niin kusipisaroita on hammasharja täynnä. Että minusta kansi kantsii laittaa kiinni sitä varten kun vetää vessaa. Toinen syy miksi sanon siitä jos kansi on ylhäällä kun meillä nyt sattuu olemaan vessa myös paikka jossa minä kaunistaudun ja pudottelen toisinaan tavaroita, ei ole kivaa onkia harjaansa vessanpöntöstä kun tämäkin on estettävissä ihan sillä, että kannen laittaa alas.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies miehenä:
Siis ihan tottako on miehiä, jotka kusevat pitkin pöntön reunoja jos seisaaltaan kusevat?! Miten se voi olla mahdollista? Mun mies onneks osaa tähdätä oikeeseen paikkaan. Ja mitä tulee miehen istuviltaan kusemiseen, niin hahhah! Niin tyttömäistä 'miestä' en haluaisi.

Tuota minäkin ihmettelen. Meidän wc-pönttö ja sen ympärys on miehen jäljiltä ihan siisti.

Enkä minäkään haluaisi miestä, joka on niin naismainen, että pissii istualtaan. Kyllä menis halut heti.

Uusimmat

Yhteistyössä