ku naiset valittaa että miehet jättää pöntön kranssin ylös...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, olen tiennyt. :) Ja nykypäivänäkin on jalkavoiteita, joissa on ureaa. ;)

Noin yleensäkään en ymmärrä tuollaisista pikkuasioista nipottamista. Miksi miehiä pitää "kouluttaa" tekemään kaiken juuri tismalleen naisten mielipiteiden mukaan?
Ahdistaa ajatuskin miehestä joka on alistettu pissimään istualtaan. :o

Alkuperäinen kirjoittaja lapsellinen67:

Noin yleensäkään en ymmärrä tuollaisista pikkuasioista nipottamista. Miksi miehiä pitää "kouluttaa" tekemään kaiken juuri tismalleen naisten mielipiteiden mukaan?

Alistettu pissimään istualtaan. :D

Meillä ainakin saa vapaasti, mutta sitten myös siivoaa.

Tasa-arvoista, eikö?

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Päätön: juu-u, on KOULUTETTU mies siihen et se prkleen rinkula lasketaan alas kun ei äiteensä ollu moista opettanu.

Niin, äideistä se oppi lähtee.
Ystäväni pikku poju kävi äitinsä kanssa iltapissillä seisaallaan, yöpyjaman neppareiden välistä, ilman pyyhintää, ilman käsien pesua... Olin kauhusta mykkä! Taitaapi hänestä kasvaa tosi mies! :x

Omalle miehelleni :flower: ja muiskis, istuu aina.

kyllä mun mielestä tasa-arvoa on se että kun vessaan menee niin jokainen nostaa tarpeellisen määrän renkaita ylös ja sit laskee ne alas ja seuraava menijä saa ite nostaa taas renkaat mitkä tarvii...
kaiken lisäksi mua ärsyttää se että emillä kaikki vieraat mun vanhempia ja veljien perheitä lukuunottamatta jättää kannen ylös kun meillä on niin pieni vessa että jos veskin kansi ylhäällä ja meet peilikaapista jotain tiuputtaan niin sit se on ihan takuulla pöntössä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Lanoliini:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Meillä laitetaan koko kansi kiinni ennen huuhtelua. Tiiättekö, et jos ei kansi oo kiinni ku huuhtelee, niin kaik kusi nousee pisaroina pitkin vessaa :x Ällöttävä ajatus, varsinkin jos säilyttää hammasharjoja wc:ssä :x :x :x

meinaatko oikeesti että se kusi leijuu siellä niinkun sumu lontoossa :o :laugh:

Ja muuten se pelkkä kusi vaan kaikki bakteerit ja pieneliöt. On todistettu juttu! *yrittää etsiä asiasta linkin*

No meillä ainakin lasketaan pöntön kansi ja sitten vedetään ja : Kannessa on roiskeita!!! Eli kyllä sieltä jotain lentää, jos ei kansi ole kiinni pönttöä vetäessä. Yök.

Meillä laitetaan koko kansi kiinni ennen huuhtelua. Tiiättekö, et jos ei kansi oo kiinni ku huuhtelee, niin kaik kusi nousee pisaroina pitkin vessaa :x Ällöttävä ajatus, varsinkin jos säilyttää hammasharjoja wc:ssä :x :x :x

Noinhan se on. Vähän sama juttu, kun joku oksennustaudissa oksentaa vaikka ämpäriin niin siitä voi saada tartunnan ilman kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Noinhan se on. Vähän sama juttu, kun joku oksennustaudissa oksentaa vaikka ämpäriin niin siitä voi saada tartunnan ilman kautta.

Mythbustersissa testattiin joskus kertyykö vessassa säilytettyihin hammasharjoihin enemmän bakteereja, ja ei todellakaan kerry. Ihan kaupunkilegendaa koko juttu.

Miksi siinä pöntössä on kansi jos sitä ei ole tarkoitus käyttää? Eli kaikki vain laskemaan kansi alas niin ei tarvitse pohtia ketä tässä nyt kohdellaan kaltoin.

minä olen sitä mieltä että jos miesten täytyy laskea kansi alas niin sitten naisten täytyisi nostaa kansi ylös. joten helpompaa on että kukin laittaa kannen itselleen sopivasti vessaan mennessään.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei mun mies kuse seisaaltaan.

Munkaan mies ei. Ja hyvä niin.

Tulipa vaan mieleen, ku anoppilassa on likimain aina kansi auki ku vessassa käy. Ja sielä on pyykkejä kuivumassa melkein suoraan yläpuolella. :x

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Mä en koskaan oo ymmärtänyt tätä ongelmaa. Mun mielestä yksinkertaisinta on, että vessaan menijä asentaa renkaan itselleen sopivaan asentoon.

Ja eihän oikeasti ole olemassa naisia, jotka tuosta valittaa? Onhan se vain legendaa? :|

Yhdyn tähän näkemykseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Pöntön KRANSSI.. :laugh: :laugh: Uusi sana taas mulle.

Niin, minusta ainakin kranssi on semmoinen, mikä miehillä on se tukka sen jälkeen, kun on laelta kalju. mut nyt ku näen lakikaljun miehen, niin mulle tulee varmaan elävästi mieleen pöntön kranssi. :$

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Mä en koskaan oo ymmärtänyt tätä ongelmaa. Mun mielestä yksinkertaisinta on, että vessaan menijä asentaa renkaan itselleen sopivaan asentoon.

Ja eihän oikeasti ole olemassa naisia, jotka tuosta valittaa? Onhan se vain legendaa? :|

Veit sanat suustani. Ihan samaa olen pohtinut, että tuon on pakko olla legendaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Päätön: juu-u, on KOULUTETTU mies siihen et se prkleen rinkula lasketaan alas kun ei äiteensä ollu moista opettanu.

Niin, äideistä se oppi lähtee.
Ystäväni pikku poju kävi äitinsä kanssa iltapissillä seisaallaan, yöpyjaman neppareiden välistä, ilman pyyhintää, ilman käsien pesua... Olin kauhusta mykkä! Taitaapi hänestä kasvaa tosi mies! :x

Omalle miehelleni :flower: ja muiskis, istuu aina.

Meillä on pari kaveria siis AIKUISIA jotka ei pese käsiään vessassa käynnin jälkeen :x

Mut ukko saa siis kusta seisaallaan koha pönttöön kusee. mut rinkula pitää olla alhaalla kun minä menen vessaan.
ihan niinkun työkalujen pitää miehen mielestä olla just tietyllä paikalla.

Alistettu? :o Minunko mies? Ei mun ole tarvinnut koskaan sanoa sille, että miten sen pitää pissata.

Mites muuten, kakkiiko teidän muiden miehet myös seisaallaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Pöntön KRANSSI.. :laugh: :laugh: Uusi sana taas mulle.

Niin, minusta ainakin kranssi on semmoinen, mikä miehillä on se tukka sen jälkeen, kun on laelta kalju. mut nyt ku näen lakikaljun miehen, niin mulle tulee varmaan elävästi mieleen pöntön kranssi. :$

:laugh: :laugh: :laugh:
Aijjaa, mulle tulee vaan pyöreä pullapitko mieleen kranssista.
Mutta että kaljukin voi olla kranssi!! :laugh: :laugh: *ei saa naurattaa enempää*

"nyt kun näen lakikaljun miehen.."
o080.gif

Siis ihan tottako on miehiä, jotka kusevat pitkin pöntön reunoja jos seisaaltaan kusevat?! Miten se voi olla mahdollista? Mun mies onneks osaa tähdätä oikeeseen paikkaan. Ja mitä tulee miehen istuviltaan kusemiseen, niin hahhah! Niin tyttömäistä 'miestä' en haluaisi.

Alistettu? :o Minunko mies? Ei mun ole tarvinnut koskaan sanoa sille, että miten sen pitää pissata.

Mites muuten, kakkiiko teidän muiden miehet myös seisaallaan?

Voi pyhä jysäys! Paskominen ja kuseminen on AIVAN eri asia! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mies miehenä:
Siis ihan tottako on miehiä, jotka kusevat pitkin pöntön reunoja jos seisaaltaan kusevat?! Miten se voi olla mahdollista? Mun mies onneks osaa tähdätä oikeeseen paikkaan. Ja mitä tulee miehen istuviltaan kusemiseen, niin hahhah! Niin tyttömäistä 'miestä' en haluaisi.

Säälittävää, oikeasti. Miehesi varmaan myös paskoo seisaallaan. kai hänellä on sitten joku tähtäin, tai hän on niin lyhyt, että sen takia osuu pyttyyn.

Yhteistyössä