ku naiset valittaa että miehet jättää pöntön kranssin ylös...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun sen kannen sulkee, menee myös rinkula alas, eiks?

Niin miten rinkula voisi olla ylhäällä?

Tai miksi koko pytyssä on kansi, ellei sitä ole tarkoitus käyttää?

Kätevä se sitäpaitsi on. :xmas: *jonkun kerran pytystä jotain sinne tipahtanutta kaivaneena*

MINÄ! Olen nipo! Meillä on koulutettu ukko ja sen kaverit laittamaan rinkula alas. :xmas: ossaavat myös vessapaperin ripustaa oikein päin.
Mut ukon oon vast nyt saanu opetettuu hammastahnatuubin käyttöön et se puristetaan sieltä toisesta päästä, ennen ruttas sen aina siitä suutin päästä |O
Siinäpä ne aiheet mistä mä nipotan.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
MINÄ! Olen nipo! Meillä on koulutettu ukko ja sen kaverit laittamaan rinkula alas. :xmas: ossaavat myös vessapaperin ripustaa oikein päin.
Mut ukon oon vast nyt saanu opetettuu hammastahnatuubin käyttöön et se puristetaan sieltä toisesta päästä, ennen ruttas sen aina siitä suutin päästä |O
Siinäpä ne aiheet mistä mä nipotan.

tarkotat varmaan koulutettua koiraa :o :whistle:

Meilläkin on siinä määrin koulutettu mies, että tietää, että jos alkaa seisaaltaan kuseksia, on vessansiivous siitä lähtien hänen duuninsa.

Ja siitä ei neuvotella.

(sama tulee koskemaan poikia, jos moisia päähänsä saavat)

Miehet myös joutuvat joskus käyttämään pönttöä, niin että se "kranssi" on alas laskettu, naisten ei ikinä tarvitse käyttää vessaa niin, että se on ylhäällä. Ja tuntuu tosi ikävältä, jos vahingossa istuu siihen kylmälle reunalle, kun ei ole huomannut, että rengas on ylhäällä. Miehille ei taas näitä ikävän tuntuisia kokemuksia koidu siitä että rengas on jätetty alas, mutta jos rengas on ylhäällä ja mies on menossa jöötille, niin saattaa hän vaikka itsekin vahingossa istahtaa kylmälle reunalle. Tällöinhän olisi miehenkin etu, että rengas olisi ollut alhaalla. Ja meillä yleensä on kyllä ihan koko kansi kiinni, eipähän pääse sinne pönttöön sitten mitään putoamaankaan...

Meillä laitetaan koko kansi kiinni ennen huuhtelua. Tiiättekö, et jos ei kansi oo kiinni ku huuhtelee, niin kaik kusi nousee pisaroina pitkin vessaa :x Ällöttävä ajatus, varsinkin jos säilyttää hammasharjoja wc:ssä :x :x :x

Mun mielestä se on niin rumannäköistä jos se rengas on ylhäällä. Onneksi oma mies osaa sen laittaa eikä ole ikinä tarvinnu sanoa, mutta isäni ja veljeni jättävät sen aina ylös ja kyllä se minusta on sellainen... jotenkin epäsiistinäky vessassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Meillä laitetaan koko kansi kiinni ennen huuhtelua. Tiiättekö, et jos ei kansi oo kiinni ku huuhtelee, niin kaik kusi nousee pisaroina pitkin vessaa :x Ällöttävä ajatus, varsinkin jos säilyttää hammasharjoja wc:ssä :x :x :x

meinaatko oikeesti että se kusi leijuu siellä niinkun sumu lontoossa :o :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

Mä joskus aiemminkin luin täältä tälläisen väittämän ja vaikka kuinka vessaa vetäessä testais eli pitäis käsiä siinä päällä niin ei tuu mitään kusisumua käsiin. :D :D

Ja muuten se pelkkä kusi vaan kaikki bakteerit ja pieneliöt. On todistettu juttu! *yrittää etsiä asiasta linkin*

No, näin kerran ohjelman, jossa vedettiin vessa ja samalla sumutettiin sellasta ainetta ilmaan, joka värjää virtsan siniseks, niin kyllä se huuru sieltä pöntöstä nous ja oli ihan sinistä :x Että juu, näin meinaan.

Eikun totta toi on.

Siitä on tehty tutkimus. :D
Jos vetää pytyn niin ettei kansi ole kiinni, lentelee nestehiukkasia metrien päähän...

(ton luettuani on tehnyt mieli karata yleisistä vessoista lujaa aina kun joku vetää, :D mutta tyydyn pidättämään hengitystäni :xmas: )

Kyllähän se niin tekee. Ei pytyn päällä kannata pitää esim pyyhekoukkuja, jollei halua pissasumutteisia käsipyyhkeitä... Ja samaten, jos siinä suoraan yläpuolella on hyllyjä, niin kanattaa miettiä mitä tavaroita sille laittaa.

kai te tiesitte että kusta on käytetty haavanhoitoon ja eläinten nahkojen valkaisuun :D

Totta.
Mutta silloin ei tiedetty taudeista mitkä sitäkin kautta saattavat levitä.

Ei vaan oikein innosta ajatus kusiroiskeisesta pytynreunasta kun noi lapsetkin... Kaksivuotias niistää mielellään itse ja tunkee paperin pyttyyn nostaen milloin minkäkin kannen ja kipittää tyytyväisenä sen jälkeen ruokapöytään. :| Tai halimaan äitiä. :/

kai te tiesitte että kusta on käytetty haavanhoitoon ja eläinten nahkojen valkaisuun :D

Niin, virtsa sinälläänhän on steriiliä ja sitä voisi juoda.
Kakka sitten onkin täynnä bakteereja, ja siitä ne sinne pönttöönkin tulee.

No, pissihän on steriiliä rakossa. Kai se vielä heti ulos tultuaankin sitä on... Mutta ei varmasti enää pytyn reunoilla muhimisen jälkeen.

Uusimmat

Yhteistyössä