ku naiset valittaa että miehet jättää pöntön kranssin ylös...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en koskaan oo ymmärtänyt tätä ongelmaa. Mun mielestä yksinkertaisinta on, että vessaan menijä asentaa renkaan itselleen sopivaan asentoon.

Ja eihän oikeasti ole olemassa naisia, jotka tuosta valittaa? Onhan se vain legendaa? :|

mä uskon että legendaa vaan. kyllä on aika hyvä suhde jos toi on se suurin ongelma josta valittaa :) ja autossa sama asia että kyllähän siinä ihan marmattamatta siirtää sitä penkkiä

entäs miten hammastahnatuubia puristetaan? valittaako siitä kukaan.

Muuten en valittais, mutta yököttää aina laskea sitä kusista rengasta alas, yäks!!! Meillä kun äijä ei ilmeisesti saa kustus ikinä suoraan pönttöön vaan aina roiskuu reunoille.

Kranssi?? Enpä ole moista sanaa kuullut. Hauska:)

Meillä ei koskaan tarvi laskea sitä reunusta alas kun mies k*see istullaan:) Herrasmiehet kuseksivat aina istullaan etteivät sotke paikkoja.

Eipä oo ikinä tarvinu moisesta motkottaa ku kansi on aina nätisti kii. ;) Paitsi pissatesa. :D Ja ukkoki käy istualtaan asialla...

Eikä se nyt mua niin häiritsiskään laskea sitä ite.
Kotona piti jo monenmoisiin tapoihin sopeutua, ei tommoset pikkujutut ärsytä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kranssi?? Enpä ole moista sanaa kuullut. Hauska:)

Meillä ei koskaan tarvi laskea sitä reunusta alas kun mies k*see istullaan:) Herrasmiehet kuseksivat aina istullaan etteivät sotke paikkoja.

copy+paste+print ja kiikutan tän postauksen miehelle.:)

Alkuperäinen kirjoittaja Nibblerin sisko:
Mulle on joskus valitettu ku puristan siitä keskeltä. Valittaja on ollu joko isäpuoli tai poikaystävä... molemmat vähä tiukkapiposia... :laugh:

jossain oprahssa oli tästä juttua ja mulla ei ois tullu mieleenkään että voi joteki puristaa väärin :o

Alkuperäinen kirjoittaja Nibblerin sisko:
Pahinta on se jos vessa haisee kuselle :$

joo! meillähän on se kämmänen kranssi, joka on ihan oudosti laitettu sillee vinoon ja viistoon. ja vaikka kuinka hinkkaa niin haisee vaan kusi.jälkee ei oo missään ja kukaan ei tunnusta. et varmaan jääny siihen puuhun ja imeytyny.

ja uutta kranssia en saa ennenku remontti alkaa :(

me muuten myytiin se kämppä. paperit tehään ens viikolla. jee!

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
No meillä on kyllä sovittu että jokainen laskee sekä renkaan että kannen alas, ei ole kivaa kun kansi römpsöttää auki! Eipähän tartte kenenkään valittaa:)

meillä koko pönttö kanssa kiinni ihan "turvallisuussyistä". muutaman kerran tullu pehmoleluja ym kivaa pöntöstä ongittua... ;) näin alettiin toimia jo esikoisen aikoina 7 vuotta sitten ja edelleen näiden pienten kanssa sama käytäntö. paras tietysti olisi jos ihan joka kerta muistaisi laittaa ovenkin kunnolla kiinni, mutta lapset (ja miehet ) ei aina muista.

Uusimmat

Yhteistyössä